اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه سمنان:

جوانان با رویکرد احساسی به دنبال ازدواج نروند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه سمنان گفت: جوانان با رویکرد احساسی به دنبال ازدواج نروند چرا که این زندگی پایدار نمی‏ماند.

جوانان با رویکرد احساسی به دنبال ازدواج نروند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام جلیل طاهریان صبح امروز در جشن میلاد کوثر که با حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان شهر دیباج برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در زمان خود و عصر حاضر در حقیقت بیانگر همه حکمت‏ها بوده و هستند.

وی بیان داشت: انسانی که به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) علاقه دارد، هیچ‏ گاه امید و توان خود را از دست نمی‏دهد و با توکل به یگانه معبود هستی با نشاط‏تر از دیروز زندگی می‏کند.

استاد حوزه علمیه سمنان اضافه کرد: زندگی رسول گرامی اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) به زیبایی آغاز و ثمره عمر نبی مکرم اسلام(ص)، فاطمه(س) شد.

طاهریان گفت: این موضوع نشانگر آن است که این ازدواج با نگرش تحققی و عقلی و نه رویکرد احساسی پدید آمده و عقل و منطق و نه احساس در آن حکم‏فرما بوده است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ادامه داد: برخی جوانان امروز زندگی خود را با دروغ آغاز می‏کنند و این زندگی پایدار نمی‏ماند، چون از روی تعقل شکل نگرفته و احساسات در آن حکم‏فرما بوده است.

طاهریان افزود: آنچه باید برای جوانان ملاک باشد، صداقت است، چرا که اگر صداقت باشد، همه چیز موجود خواهد بود.

وی تصریح کرد: زنان باید طوری شرایط زندگی را فراهم آورند که مردان، خانه را بهترین مکان برای استراحت و آرامش خود بدانند.

استاد حوزه علمیه سمنان اظهار داشت: مردی موفق است که زن موفقی را در کنار خود داشته باشد و زنان نقش اصلی را در اجتماع بازی می‏کنند و بزرگ‏ترین تأثیر را می‏گذارند، بنابراین باید عفت و پاک‏دامنی را پیشه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول