اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه معاونت جوانان استان اصفهان خبر داد

فعالیت 17 مرکز با مجوز رسمی در امر ازدواج آسان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه معاونت جوانان استان اصفهان گفت: در سطح استان 17 مرکز با مجوز رسمی در امر مشاوره و انجام ازدواج آسان فعالیت می‌کنند و فعالیت عمده این مراکز، مشاوره قبل و بعد از ازدواج است.

فعالیت 17 مرکز با مجوز رسمی در امر ازدواج آسان

علیرضا غیور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با ازدواج جوانان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه جوانان وجود دارد، موضوع ازدواج آنان و نداشتن مسئول در این بخش است.

وی در ادامه افزود: در سطح استان 17 مرکز با مجوز رسمی در امر مشاوره و انجام ازدواج آسان فعالیت می‌کنند و فعالیت عمده این مراکز، مشاوره قبل و بعد از ازدواج است، اما در حوزه همسریابی، مراکزی که مجوز در این زمینه داشته باشند، وجود ندارد.

سرپرست حوزه معاونت جوانان استان اصفهان در مورد فعالیت این مراکز بیان داشت: عمده فعالیت این مراکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج است و تاکنون خدمات خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج آسان انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که در زمینه ازدواج جوانان وجود دارد، به نظر می‌رسد که وزارت ورزش و جوانان با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده، پیش‌بینی‌های لازم را در این بخش انجام داده و وضعیت گذشته به زودی تغییر می‌کند.

غیور در مورد کار در زمینه ازدواج جوانان تصریح کرد: فعالیت در این حوزه، کاری بین بخشی است و باید بین بخش‌های مختلف هماهنگی وجود داشته باشد.

وی در پایان در ارتباط با چگونگی ایجاد این هماهنگی اظهار داشت: یکی از کمیته‌های تخصصی ستاد استان می‌تواند این هماهنگی‌ها را انجام دهد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول