اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار شهرستان دشتستان خبر داد:

حرفه‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار شهرستان دشتستان از حرفه‌آموزی مقرری بگیران بیمه بیکاری در دشتستان خبر داد.

حرفه‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیامک وطن‌خواه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش میزان اشتغال افراد جویای کار تدابیر ارزشمندی اتخاذ کرده و در چند سال گذشته شاهد رشد تعداد شاغلان هستیم.
وی افزود: در استان بوشهر و با وجود پارس جنوبی، انتظار داریم با اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی مشکل بیکاری ریشه‌کن شود تا بتوانیم در کیفیت‌بخشی به امور فعال‌تر شویم.
رئیس اداره کار دشتستان خاطرنشان کرد: در ماه گذشته دوره‌های آموزش فنی حرفه‌ای را با همکاری منطقه ویژه پارس برگزار کردیم و تعداد بیش از 500 نفر در استان تحت این آموزش‌ها قرار گرفتند و این افراد به زودی جذب شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی می‌شوند.
وطن‌خواه در ادامه از حرفه‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: حرفه‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری ابتکار بسیار خوبی است که موجب تسهیل اشتغال مجدد آنان می‌شود.
وی افزود: اداره کار دشتستان از تمام توانمندی و ظرفیت‌های موجود برای اشتغال پایدار جوانان این شهرستان بهره می‌برد و به فضل خدا بتوانیم از عهده وظایف محوله برآییم.
مسئول بیمه بیکاری اداره کار و امور اجتماعی دشتستان نیز با اشاره به اهمیت حرفه‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری گفت: افرادی که از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند تا برای جذب در مشاغل مختلف آمادگی لازم را کسب کنند.
محمد زارع عنوان داشت: با توجه به اهمیت حرفه‌آموزی و کسب مهارت برای مقرری بگیران، در راستای اجرای برنامه تلاش‌های زیادی صورت گرفت و با یاری خداوند متعال و همکاری این عزیزان در سال جاری تعداد 82 نفر برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی به فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.
وی اضافه کرد: این تعداد به میزان 17 درصد بیشتر از برنامه پیش‌بینی شده بوده است.
زارع بیان داشت: به منظور فراهم کردن امکان حضور مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای جلسات متعددی با ریاست اداره کار و سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و کارشناسان آموزشی برگزار شد و کیفیت دوره‌ها نیز تاکنون بسیار مطلوب بوده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول