اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل خبر داد:

رشد 15 درصدی پرداخت بیمه بیکاری در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: میزان پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان در استان اردبیل بیش از 15 درصد افزایش یافته است.

رشد 15 درصدی پرداخت بیمه بیکاری در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی وفادار عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه استان اردبیل اظهار داشت: ما در سال‌جاری بیش از 36 میلیارد ریال در قالب بیمه بیکاری به مشمولان پرداخت کردیم و برخی از نگرانی‌ها را در این زمینه با پرداخت‌های به موقع برطرف کردیم.
وی به اصلی‌ترین وظیفه تأمین اجتماعی در ارایه خدمات مناسب و مطلوب به بیمه‌شدگان تصریح کرد: هر چند بیمه اجتماعی استان اردبیل با مشکلات و برخی معضلات به ویژه پرداخت نشدن بدهی برخی از ادارات و کارخانجات در باب حق بیمه کارکنان و کارگران خود مواجه است اما تلاش می‌کنیم با کمترین دغدغه و مشکلات خدمات مناسبی را به بیمه‌شدگان ارایه کنیم.
وفادار با اعلام این‌که بیش از 40 درصد مردم این استان با احتساب بیمه‌شدگان تبعی افراد تحت پوشش اصلی جز خانواده تأمین اجتماعی هستند، خاطر نشان کرد: ما با یک رشد 14 درصدی نیز در پذیرش گروه‌های جدید برای عضویت در صندوق تأمین اجتماعی هستیم به گونه‌ای که با افزوده شدن کارگران ساختمانی، بافندگان فرش و رانندگان وسایط نقلیه عمومی به ویژه تاکسی این ظرفیت افزایش یافته است.
این مسئول با برشمردن خدمات متنوع بیمه تأمین اجتماعی اضافه کرد: ما در نیمه‌اول امسال بیش از چهار میلیارد و 73 میلیون ریال در قالب خدمات کوتاه‌مدت و بلندمدت به بیمه‌شدگان پرداخت کردیم و به درخواست‌های آنها پاسخ گفتیم.
وی در ادامه سخنان خود با تجلیل از تکریم از جایگاه ارزشمند بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران تأمین اجتماعی ادامه داد: همه ما نیازمند بهره‌گیری از تجارب ارزشمند این سرمایه‌های عظیم هستیم و باید فرصت را در این زمینه غنیمت بشماریم.
به گزارش فارس، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: اگر این سرمایه‌های انسانی عظیم را قدر بدانیم و در حد توان در ایجاد رفاه و سلامت آنها بکوشیم بدون تردید پیوند نسل‌ها و تحکیم بنیان اجتماعی تقویت شده و می‌توان در یک فضای امن و آرامش‌بخش خدمات مناسب‌تری را نیز به آنها ارایه کرد.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا در ایجاد احساس امنیت اجتماعی و اقتصادی نیروهای مولد تحت پوشش در فرایند زندگی کاری و پس از آن را برقرار سازد.
وفادار فعالیت 18 دفتر تأمین اجتماعی را در استان و فعال بودن هشت شعبه و شعب سیار را در شهرهای سرعین، گیوی، نیر، اصلاندوز و انگوت یادآور شد و تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا به تمام 123 هزار بیمه شده اصلی در استان اعم از شاغل و بازنشسته مطلوب‌ترین خدمات ارایه شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول