اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

30 مدرسه قرآنی در نهاوند ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در حال حاضر 30 مدرسه قرآنی در شهرستان نهاوند ایجاد شده است.

30 مدرسه قرآنی در نهاوند ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا تکلو پیش از ظهر امروز در افتتاح مدارس قرآنی و کانون‌های تابستانی دانش‌آموزی نهاوند اظهار داشت: ایجاد مدارس قرآنی و ترویج روحیه معنویت به ویژه در بین نسل جوان موجب حرکت جامعه به سوی معنویت می‌شود.

وی از عضویت بیش از 2 هزار دانش‌آموز در مدارس قرآنی خبر داد و افزود: میزان ثبت‌نام دانش‌آموزان روز به روز افزایش می‌یابد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: علاقه دانش‌آموزان و والدین آنها به گونه‌ای است که بیشتر از ظرفیت مدارس ثبت‌نام شده است.

وی از فعالیت 40 پایگاه غنی‌سازی ویژه دانش‌آموزان در نهاوند همزمان با آغاز تعطیلات خبر داد و گفت: همچنین دو کانون فرهنگی امام خمینی و شهید باهنر نسبت به ایجاد رشته‌های متناسب با نیاز و علاقه دانش‌آموزان در 15 رشته مختلف اقدام کرده‌اند.

تکلو ادامه داد: تاکنون 300 دانش‌آموز علاقه‌مند در رده‌های سنی نوجوان و جوان در این کانون‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ایجاد مدارس قرآنی را از سیاست‌های آموزش و پرورش خواند و ابراز داشت: امسال آموزش و پرورش با ایجاد مدارس قرآنی در رشته‌های مختلف قرائت، روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، اذان، قصه‌های قرآنی و... توانسته با جذب تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به علوم قرآنی در راستای سلامت جامعه گام‌های اساسی و مؤثری را بردارد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از والدین دانش‌آموزان خواست تا نسبت به معرفی پایگاه‌ها و مکان‌های معتبر برای سپری کردن اوقات فراغت فرزندان خویش حساسیت داشته باشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول