اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان خبر داد

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزان در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن برای دانش‌آموزان در تابستان سال جاری در این استان خبر داد.

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی‌پور عصر امروز در جلسه اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به برنامه‌های مختلف برای دانش‌آموزان در تابستان اظهار کرد: مسابقات وبلاگ‌نویسی، انتشار نشریات دانش‌آموزی و مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان است.

وی از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن برای دانش‌آموزان در تابستان سال جاری در گیلان خبر داد و افزود: اردوهای زیارتی، جهادی، تشکیلاتی و ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

جانعلی‌پور با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی دانش‌آموزی همراز، تصریح کرد: سامانه مذکور به پرسش‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های عقاید و احکام پاسخ می‌دهد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، ورود به حوزه‌های علمیه و کتابخوانی را از جمله مواردی عنوان کرد که سامانه پاسخگویی دانش‌آموزی هم‌راز انجام می‌دهد.

وی شماره تماس سامانه پاسخگویی دانش‌آموزی همراز را 71149 با کد 0251 اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم سامانه مذکور با کد گیلان راه‌اندازی شود.

جانعلی‌پور همچنین شماره 3000253355 را سامانه هوشمند پیامکی کتاباران برای ارسال کتاب‌های اخلاقی و ... برای دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان کافی است 2121 را برای آغاز سامانه مذکور پیامک کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان به اجرای یک‌هزار برنامه در جشنواره ستارگان 91 در استان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در 400 مدرسه گیلان برای دانش‌آموزان در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه دانش‌آموزان باید ستارگان مدرسه‌ها در علم، اخلاق و معرفت باشند، بیان کرد: تربیت مدیران دلسوز برای نظام از اهداف انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول