اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

نسل‌های آینده نیازمند توسعه فرهنگ قرآن هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نسل‌های آینده نیازمند توسعه فرهنگ قرآن هستند و نظام آموزشی کشور با تبیین برنامه‌های مختلف در زمینه مباحث قرآنی از توسعه فرهنگ قرآن در میان دانش‌آموزان غافل نیست.

نسل‌های آینده نیازمند توسعه فرهنگ قرآن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان ظهر امروز در آیین افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: آموزش و پرورش با برگزاری مسابقات قرآنی به دنبال احیا و زنده شدن مباحث قرآنی در جسم و روح دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه قرآن باید با جسم، روح و دل افراد مأنوس شود، اضافه کرد: دانش‌آموزانی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند باید فرصت‌های موجود در این دوره از مسابقات را غنیمت بشمارند و از این ظرفیت‌ها در راستای معنویت افزایی خود استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: نسل‌های آینده نیازمند توسعه فرهنگ قرآن هستند و نظام آموزشی کشور با تبیین برنامه‌های مختلف در زمینه مباحث قرآنی از توسعه فرهنگ قرآن در میان دانش‌آموزان غافل نیست.

وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان شهر شهیدان و حامیان همیشگی قرآن کریم محسوب می‌شود، ادامه داد: نشست و برخواست‌های قرآنی در نظام آموزش و پرورش و میان دانش‌آموزان بهانه‌ای برای نزدیک شدن این افراد به سوی مباحث قرآنی است.

عاملیان با اشاره به اینکه در حال حاضر برترین دانش‌آموزان در عرصه فعالیت‌های قرآنی به این دوره از مسابقات راه یافته‌اند، تاکید کرد: قرآن کریم در هر مرحله‌ای پشتوانه‌ای برای انسان‌ها است و همواره انسان‌ها را در مقابل آسیب‌ها و خطرات احتمالی حفظ می‌کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول