اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

اوقات فراغت را با پرداختن به قرآن غنی کنید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جوانان در اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت را در اختیار دارند که به موضوعات قرآنی بپردازند.

اوقات فراغت را با پرداختن به قرآن غنی کنید

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: از سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر ویژه داریم که تروریست‌های دانشمندان هسته‌ای را دستگیر کردند که برخی از این تروریست‌ها 10سال در اسرائیل دوره دیدند.

علما بیان کرد: 10 تیر روز صنعت و معدن در سال تولید ملی است و مسئولان باید برای رونق تولید کشور بکوشند و سیاست غرب جلوگیری از این رونق است.

وی ادامه داد: 11 شعبان سالروز تولد حضرت علی‌اکبر و روز جوان است و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند جوانی است که پیری را شکل می‌دهد و این یعنی جوانی را خوب و الهی شکل دهیم.

علما تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب درباره جوانان می‌فرمایند جوان محور حرکت جامعه است. جوان باید با اخلاق و ارزش‌های اسلامی آشنا باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: 11 تیرماه مصادف با شهادت آیت‌الله صدوقی است و این مرد بسیار به انقلاب خدمت کرد و شخصیت مؤثری بود.

وی به حمله هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکای جنایتکار اشاره کرد و افزود: همین آمریکا ادعای حقوق بشر دارد که دست به اعمال غیر انسانی می‌زند.

علما همه افراد و مسئولان را به زنده نگه داشتن و برپایی باشکوه مراسم نیمه شعبان دعوت کرد.

وی به غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان جوانان در مراکز قرآنی اشاره کرد و گفت: یکی از مسئولیت‌های مهم مسئولان کشور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ترویج قرآن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امیر‌المومنین خطوط کلی ولایت و امامت را برای ما بیان می‌کنند. امامت مانند رسالت یک ضرورت است.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: حکام دنیا مسئول امور دنیوی مردم هستند در حالی که شیخ‌الرئیس بوعلی سینا انسان را موجودی ابدی عنوان می‌کند و این ابدیت را باید امامان(ع) مدیریت کنند و این نوع مدیریت مخصوص پیامبران، امامان و ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: حول محور امامت و ولایت می‌توان زندگی سعادتمند داشت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول