اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای نیمه دوم سال جاری تا کنون صورت گرفت

ثبت نام 1900 نفر آبادانی در کلاس‌های سوادآموزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سوادآموزی آبادان گفت:از ابتدای نیمه دوم سال جاری تاکنون یک هزار و 911 نفر در دوره‌های نهضت سوادآموزی آبادان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 1900 نفر آبادانی در کلاس‌های سوادآموزی

سعید قیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از ابتدای نیمه دوم سال جاری تاکنون یک هزار و 911 نفر در دوره‌های نهضت سوادآموزی آبادان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: 247 نفر از این تعداد در کلاس‌‌های پیگیر، آموزش می‌بینند و آموزشیاران دلسوز نهضت سوادآموزی خدمات آموزشی به سوادآموزان ارائه می‌دهند.

رئیس اداره سوادآموزی آبادان تصریح کرد: در سال جاری 565 سوادآموز در کلاس‌های سوادآموزی آبادان ثبت‌نام کرده و مشغول آموزش هستند.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش در راستای حذف بی‌سوادی در منطقه اقدام کرد، گفت: 350 فراگیر در 35 کلاس تحکیم سواد ثبت‌نام کرده که تعداد 33 نفر آنها در راستای واگذاری فعالیت به بخش خصوص به کار گرفته شده‌اند.

قیم با بیان اینکه اداره سوادآموزی در بخش واگذاری فعالیت همچنان ادامه دارد، افزود: استقبال از برگزاری کلاس‌های سوادآموزی شهرستان بسیار چشمگیر و قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های اساسی زندگی در کنار آموزش سواد به سوادآموزان در دستور کار آموزشیاران این مرکز قرار دارد، ادامه داد: این کلاس‌های در سنین مختلف برای زنان و مردان برگزار می‌شود و همه اقشار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول