اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

تعیین تکلیف 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی درخصوص استخدام

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی درخصوص وضعیت استخدامی تعیین تکلیف می‌شوند.

تعیین تکلیف 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی درخصوص استخدام

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی باقرزاده صبح امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ریشه کنی بیسوادی در کشور برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

وی ادامه داد: براین اساس برای ریشه‌کنی بیسوادی در گروه سنی 19 تا 49 سال برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است.

این مسئول اضافه کرد: اکنون این برنامه نیز در حال اجرا بوده تا در آینده شاهد ریشه‌کنی بیسوادی در جامعه و کشور جمهوری اسلامی باشیم.

باقرزاده تصریح کرد: بخشی از این برنامه‌ها شامل اصلاح ساختار نظام آموزشی، اصلاح کتاب‌ها، اصلاح روش‌های سوادآموزی، اصلاح ساختار اداری و ادغام واحدهای مختلف در استان و شهرستان‌ها، پالایش اطلاعات اسمی و ... است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: استخدام آموزشیاران نهضت نیز از مهم‌ترین این برنامه‌هاست که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این موارد یک بسته اجرایی بوده که در استان‌های کشور درحال اجرا و تحقق است.

این مسئول اضافه کرد: هرچه قانون در خصوص استخدام آموزشیاران تدوین و مصوب کرده را اجرا کرده‌ایم و تعدادی آموزشیار باقی مانده که کار استخدام آنان نیز در دستور کار قرار دارد.

باقرزاده تصریح کرد: درحال حاضر 16 هزار آموزشیار فعال در کشور وجود دارد که باید با تدابیر اندیشیده شده نیز این افراد تعیین تکلیف شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: تلاش می‌شود در نخستین فرصت و بر اساس ضوابط موجود این مهم محقق شود.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی در این زمینه تلاش‌های فراوانی داشته است که امیدواریم این تلاش‌ها محقق شود.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول