اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد

مشارکت 42 هزار نفر در برنامه‌های سوادآموزی کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال گذشته 42 هزار نفر از سوادآموزان استان زیر پوشش برنامه‌های سوادآموزی قرار گرفتند.

مشارکت 42 هزار نفر در برنامه‌های سوادآموزی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر عظیمی صبح امروز در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان اظهار کرد: از این تعداد شرکت‌کننده در کلاس‌های سوادآموزی تعداد 15 هزار و 638 نفر در دوره سواد‌آموزی، 23 هزار و 55 نفر در دوره تکمیلی و 3 هزار و 647 نفر نیز در دوره‌های حضوری و غیرحضوری دوره تحکیم حضور داشته‌اند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اعضای گروه بهبود کیفیت سوادآموزی، از ایجاد بانک اطلاعاتی سوادآموزان استان در سال‌جاری خبر داد و تشکیل کارگروه مطالعاتی برای پیگیری امور و تدوین برنامه عملیاتی سواد‌آموزی در سطح اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق را از اهم برنامه‌های کیفیت‌بخشی سوادآموزی بر‌شمرد‌.

وی یادآور شد: تدوین برنامه نظارتی، برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای کادر ستادی و آموزشیاران و تشکیل جلسات کارگاهی آموزشیاران در داخل مجتمع‌های آموزشی و پرورشی نیز از دیگر اهم برنامه‌های کیفیت‌بخشی سوادآموزی استان است.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان تشکیل جلسات ماهانه آموزشیاران سوادآموزی در سطح شهرستان‌ها و مناطق، برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدارس، تهیه شیوه‌نامه‌ای در راستای برنامه‌های کیفیت‌بخشی، جذب و نگهداشت سوادآموزان، بازدید از کلاس‌های سوادآموزی، تمهید مقدمات برای برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزشیاران و انجام برنامه‌های تبلیغی از طریق صدا و سیمای مرکز استان را از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه بهبود سواد‌آموزی استان برشمرد.

عظیمی همچنین از کسب رتبه دوم کشوری سوادآموزی استان در جذب و فعالیت‌های سواد‌آموزی خبر داد و از تلاش صادقانه مسئولان، دست‌اندرکاران امر و کلیه آموزشیاران و همکاری سوادآموزان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول