اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

فعالیت‌های سوادآموزی از طریق واگذاری صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: حداقل 60 درصد فعالیت‌های سوادآموزی در سال 1391 از طریق واگذاری انجام می‌گیرد.

فعالیت‌های سوادآموزی از طریق واگذاری صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، جمال پیری در جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد طرح واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی با سازمان بسیج سازندگی استان از همکاری و همراهی صمیمانه مسئولان بسیج سازندگی و تمام بسیجیان آموزش‌دهنده قدردانی کرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ابراز امیدواری کرد، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی نیروهای آموزش‌دهنده بسیج شتاب بیشتری به جریان فعالیت‌های سوادآموزی ببخشند.

وی با تشریح اهداف و برنامه‌های طرح واگذاری در سال 1391 اظهار کرد: حداقل 60 درصد فعالیت‌های سوادآموزی از طریق واگذاری صورت خواهد گرفت.

پیری با اشاره به نقش برجسته بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف، مشارکت بسیج در طرح سوادآموزی را بااهمیت توصیف کرد و بر نظارت مستمر و ارزیابی عملکرد نواحی و مناطق در خصوص سوادآموزی تاکید کرد.

محمد غروبی از مسئولان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی هم در این جلسه از آمادگی لازم بسیج سازندگی در طرح فعالیت‌های سوادآموزی و تداوم همکاری با آموزش و پرورش خبر داد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول