اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهضت سوادآموزی جیرفت خبر داد

شرکت 474 سوادآموز در آزمون طرح فرد به فرد

خبرگزاری فارس: رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان جیرفت گفت: در آزمون پایانی طرح واگذاری فرد به فرد نهضت سوادآموزی اردیبهشت ماه جیرفت حدود 474 نفر سوادآموز شرکت می‌کنند.

شرکت 474 سوادآموز در آزمون طرح فرد به فرد

پنجعلی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: آزمون پایانی طرح واگذاری فرد به فرد نهضت سوادآموزی پایان اردیبهشت ماه سال جاری در جیرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته بر اساس مصوبه هیئت دولت 60 درصد از فعالیت‌های سوادآموزی به شرکت‌های خصوصی آموزشی واگذار شد که طرح آموزش فرد به فرد از آن جمله است.

رئیسی تصریح کرد: در طرح سوادآموزی فرد به فرد افراد بی‌سواد در روستاها توسط نهضت سوادآموزی شناسایی و برای آموزش به شرکت‌های آموزشی خصوصی واگذار شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح سوادآموز برای یادگیری آزاد است تا هر زمان که وقت داشت آموزش ببیند و بر همین اساس میزان استقبال از این طرح در روستاها خوب است.

رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان جیرفت گفت: گروه هدف در این طرح افراد بین 10 تا 49 سال هستند.

رئیسی ابراز داشت: در آزمون پایانی طرح واگذاری فرد به فرد نهضت سوادآموزی اردیبهشت ماه جیرفت حدود 474 نفر سوادآموز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول