اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی اعلام کرد

موافقت علی مطهری با برنامه‌های جهادگران ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: دبیرکل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی گفت: علی مطهری با ابراز خرسندی از حضور ائتلاف جهادگران ایران اسلامی در عرصه انتخابات موافقت خود را با برنامه‌های جامع ائتلاف جهادگران اعلام کرد.

موافقت علی مطهری با برنامه‌های جهادگران ایران اسلامی

وهاب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دیدار عصر امروز با علی مطهری که در منزل معلم شهید مرتضی مطهری صورت گرفت، علی مطهری با ابراز خرسندی از حضور ائتلاف جهادگران ایران اسلامی در عرصه انتخابات، موافقت خود را با برنامه‌های جامع ائتلاف جهادگران اعلام کرد.

عزیزی افزود: اولویت اول برای جهادگران وحدت برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات است که به حول و قوه الهی در 12 اسفند 90 ملت آگاه ایران با خلق حماسه‌ای دیگر، برگ زرینی را بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی خواهند افزود.

وی بیان کرد: ما با تمام گروه‌ها و جریان‌های وفادار به نظام و انقلاب که برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، وحدت داریم، اما درباره آرایش لیست‌های انتخاباتی، شکل و چگونگی حضور در انتخابات ضمن پایبندی به منشور اصولگرایی، یک وحدت نسبی نیز با سایر گروه‌ها به ویژه جبهه متحد اصولگرایان داریم.

عزیزی تصریح کرد: با توجه به اینکه ائتلاف جهادگران ایران اسلامی از پایگاه اجتماعی قوی و گسترده و هم‌چنین پشتوانه نیروهای ارزشی و مذهبی برخوردار است، تفاهم و همکاری علی مطهری به عنوان شاخص یک نماینده منتقد و مردمی با ائتلاف جهادگران ایران اسلامی، می‌تواند در سرنوشت و نتیجه انتخابات تهران تأثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

وی گفت: در این دیدار تصمیم‌های جدیدی درباره برنامه‌های آینده، شکل و چگونگی حضور در انتخابات و آرایش رقابت‌ها اتخاذ شد و تصمیم گرفتیم که با یک استراتژی و ترکیب جدید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تأکید کرد: مطهری ضمن تأیید برنامه‌های این ائتلاف، ابراز امیدواری کرد که با توجه به فعالیت‌های انجام شده در این ائتلاف و مطالعات صورت گرفته، ائتلاف جهادگران بتواند پیروزی قابل توجهی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دست آورد.

عزیزی افزود: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم، با قدردانی از حضور این تشکل در عرصه انتخاباتی، فعالیت جهادگران که برخاسته از متن مردم و توده‌های ضعیف جامعه است را، نوید خوبی برای تحقق عدالت اجتماعی در آینده کشور توصیف کرد.

دبیرکل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی در پایان اعلام کرد: لیست جهادگران ایران اسلامی تا آخر هفته نهایی می‌شود و بخشی از آن در روزهای آینده طی نشستی خبری به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول