اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام نور کرمان:

شهادت جهادگران علمی نشانه استیصال دشمنان است

خبرگزاری فارس: ‌دانشگاه پیام‌نور استان کرمان ضمن محکوم کردن ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن اعلام کرد: شهادت فرزندان جهاد علمی ایران اسلامی نشانه استیصال دشمنان است و خون شهیدان جامعه دانشگاهی را در تداوم راه استقلال ملی مصمم‌تر می‌سازد.

شهادت جهادگران علمی نشانه استیصال دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان، در بیانیه دانشگاه پیام نور استان کرمان با محکوم کردن ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن توسط یزیدیان زمان آمده است: شهادت فرزندان جهاد علمی ایران اسلامی نشانه استیصال دشمنان است و خون شهیدان جامعه دانشگاهی را در تداوم راه استقلال ملی مصمم‌تر می‌سازد.
در این بیانیه افزوده شده است: در آستانه اربعین حسینی (ع) بار دیگر دستان به خون آغشته و جنایتکارانه جبهه استکبار با سردمداری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و همکاری مزدوران داخلی همزمان با سالروز شهادت شهید علی‌محمدی، مصطفی احمدی‌روشن یکی دیگر از نخبگان علمی و فناوری کشورمان را مورد هدف ترور کور خود قرار داده و به شهادت رساندند و بدانند این خون‌ها سرعت جهاد و تحقیقات علمی را 100 چندان می‌کند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: بدون شک انگیزه‌ دشمنان جمهوری اسلامی از این اقدامات ایجاد ناامنی در سطح جامعه نخبگان علمی و کند کردن پیشرفت‌های فناوری بومی هسته‌ای ایران اسلامی است و اما بدانند پروژه شکست خورده تحریم، تهدید و ترور هرگز قادر نیست، هدف و مسیر بالندگی و درخشندگی ایرانیان مقتدر و با اراده را منحرف سازد.
در این بیانیه تصریح شده است: اقدام مذبوحانه و جنایت‌کارانه ترور متفکر عرصه جهاد علمی، شهید مصطفی احمدی روشن از تقویت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، برگه سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشی‌گری رژیم تروریست‌محور صهیونیستی و حامیان آن در کاخ سفید و مدعیان دروغین حقوق بشر است و این ترورهای کور موجب بیداری و حیات بیشتر مستضعفان جهان و پیشرفت بیشتر امت حزب‌الله می‌شود.
در این بیانیه آمده است: دانشگاه پیام نور استان کرمان با محکوم کردن ترور این فرزند بسیجی نظام جمهوری اسلامی به دست دشمنان  اسلام، ضمن التزام عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و بیعت مجدد با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با روحیه استکبار‌ستیزی از تمام جامعه دانشگاهی می‌خواهد با تمام توان در راه اهداف و آرمان‌های بلند شهیدان حرکت کرده و در عرصه‌های مختلف علمی برای پیشرفت جامعه گام بردارند و درک مناسب از شرایط و احوال جاری در جهان اسلام با بصیرت تمام مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول