اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی اعلام کرد

اعلام لیست نهایی ائتلاف جهادگران ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: لیست 26 نفره ائتلاف جهادگران ایران اسلامی به عنوان لیست نهایی این ائتلاف از سوی شورای مرکزی تصویب و اعلام شد.

اعلام لیست نهایی ائتلاف جهادگران ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، وهاب عزیزی ظهر امروز در چهارمین نشست خبری این ائتلاف با خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب اعضای شورای مرکزی جهادگران ایران اسلامی، لیست 26 نفره این ائتلاف جهت شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه، تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات نهایی شده است.

وی افزود: در طی روزهای اخیر لیست‌های اولیه این ائتلاف اعلام شده بود که در آن سید محمود علوی به عنوان سر لیست بود و به جهت اینکه وی از سوی شورای نگهبان مورد تایید صلاحیت قرار نگرفت، در لیست‌های اولیه تجدید نظر به عمل آمد و لیست نهایی تهیه و به تصویب اعضای شورای مرکزی رسید.

عزیزی اظهار داشت: جهادگران ایران اسلامی که برخواسته از بطن مردم جنوب شهر تهران و شهرستان اسلامشهر و دارای استقلال فکری و مادی مستقل هستند، خواستار برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هستند و اینکه چه کسی در انتخابات موفق شود مهم نیست، اصل و اساس حضور ما شرکت گسترده مردم است که این اقدام مردم را جشن می‌گیریم.

وی تصریح کرد: جهادگران ایران اسلامی ظهور ائتلاف‌ها و  جبهه‌های جدید، تعدد در ارائه لیست‌ها را برای حضور پرشور و چشمگیر مردم به فال نیک گرفته و به برگزاری انتخابات آزاد، با مشارکت حداکثری مردم امید داشته و داریم.

* پرهیز از تخریب دیگر کاندیداها

دبیرکل جهاد گران ایران اسلامی اظهار داشت: برخی از احزاب و گروه‌ها  در تماس با جهادگران ایران اسلامی خواستار عضویت در لیست آنها شده‌اند، که به علت عدم همخوانی و گرایش در اهداف، عدم انسجام و وحدت رویه، عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها از سوی این گروه‌ها، از حضور آنها در لیست خودداری کرده‌ایم.

وی افزود: جبهه ایستادگی بدون اطلاع، نام بنده را در لیست خود اعلام کرده بود و این طور وانمود کرده بودند که جهادگران ایران اسلامی جز یاران محسن رضایی و جبهه ایستادگی هستند، در صورتی که اینچنین نبوده است.

عزیزی تصریح کرد: دلیل اصلی انصراف و کناره‌گیری من از لیست ایستادگی این بود که در عمل اعلام کنم ما فقط یاران رهبر معظم انقلاب بوده و هستیم و در لوای فرمایشات ولایت فقیه عمل کرده و گام برمی‌داریم و نه هیچ حزب و گروه دیگر.

وی با اشاره به ناهمگونی در لیست جبهه ایستادگی  گفت: آیا بهتر نبود محسن رضایی مانند دیگران از همان ابتدا به جبهه متحد اصولگرایان می‌پیوست تا جبهه ایستادگی مجبور‌ نمی‌شد کاندیدای جریان‌های دیگر را به نام خود معرفی کند.

عزیزی توصیه کرد: دوستان به جای توصیه، کار کارشناسی را ملاک خود و جریان مطبوع خود قرار دهند و ضمن دوری از فرافکنی و ایجاد تفرقه و دادن نسبت‌های خلاف واقع به افراد، در راستای وحدت و همگرایی  نیروهای انقلاب گام بردارند.

در پایان این نشست، دبیرکل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی  لیست نهایی 26 نفره این ائتلاف را برای حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات به شرح زیر اعلام  کرد: وهاب عزیزی، علی مطهری، عبدالله پورمظاهری، مسعود زاهدی اول، طاهره صاحب الزمانی، ابراهیم انصاریان، مرتضی غرقی، الهام امین‌زاده، حبیب الله حبیبی، ابوالفضل مالی، ناصر داودی راد، مهدی شیرکوند، سید محمد طباطبایی، بهنام ملکی، سید حسین هاشمی، حمیدرضا جزء معلمی، حمدالله قهرمانی فرد، محمدعلی رجائی‌نیا، علی‌رضا نژاد صاحبی، فرزاد سلیمانی، محمدعلی لطفی، سعید فراهت، لاله افتخاری، پرویز سروری، فهیمه خان محمدزاده و صادق احتشامی.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول