اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی:

ایجاد امنیت غذایی وظیفه امروز جهادگران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی وظیفه امروز جهاد گران را تلاش در راستای ایجاد امنیت غذایی در کشور دانست و گفت: باید کشور را در بخش های تولیدی و کشاورزی به خودکفایی برسانیم.

ایجاد امنیت غذایی وظیفه امروز جهادگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند غلامرضا هادربادی ظهر امروز در همایش سنگرسازان بی سنگر استان با اشاره به حضور جهادگران در تمامی صحنه های جنگ تحمیلی، اظهار داشت: تنها پنج روز از آغاز جنگ گذشته بود که جهادگران به جنگ رفتند.

وی اهدای 32 شهید به نظام اسلامی در زمان جنگ را از افتخارات جهاد کشاورزی دانست و افزود: احداث 77 هزار کیلومتر جاده که بیشتر آن در مناطق صعب العبور قرار دارد و احداث 7 هزار پل به ویژه پل بعثت، بخشی دیگر از افتخارات جهاد سازندگی در زمان جنگ هشت ساله است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: جهادگران در آن زمان در کنار نقش موثری که در دفاع مقدس داشتند وظیفه توسعه روستاها را نیز بر دوش داشتند و به آن اهتمام می ورزیدند.

هادربادی ادامه داد: درست است که جنگ پایان یافته اما کار جهادگران پایان نیافته و اینک آنها به کشاورزان که از بهترین انسانها هستند، خدمت می کنند.

وی با اشاره به ورود کشور به دهه پیشرفت و عدالت، قرار داشتن در سال جهاد اقتصادی و آغاز برنامه پنجم توسعه، ابراز داشت: اینک وظیفه جهادگران سخت تر شده و باید قدرت خود را برای امنیت غذایی و تولید که یک جهاد مقدس است بگذارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: مهم‌ترین بخشی که می تواند شکوفایی پایدار را به وجود آورد، تولید متکی بر علم و دانش است.

هادربادی حضور سازمان جهاد کشاورزی در بخش های تولیدی کشور را پر رنگ دانست و افزود: وظیفه ما ارتقا امنیت غذایی کشور به وسیله تولید و کشاورزی است، تا جواب تحریم های پوشالی دشمنان را بدهیم.

وی خودکفایی کشور از مبحث تولید را وظیفه مهم دیگر این سازمان دانست و افزود: اگر کشور به خودکفایی مطلق برسد، با قدرت بیشتری می‌تواند جواب تحریم‌های دشمن را بدهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی وظیفه های مهم این سازمان در شرایط فعلی را حضور در سنگر کار و تلاش، ایمان و اخلاص و خدا محوری دانست و افزود: حضور فعال در صحنه های انقلاب از وظایف همه افراد جامعه است.

هادربادی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو، آنها را از صحنه های مهم برای نشان دادن اقتدار کشور دانست و ادامه داد: با حضور در این مراسم می توانیم وفاداری خود به انقلاب را نشان دهیم و نظام را برای حرکت سریع تر به سوی آرمان هایش یاری رسانیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول