اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت هندیجان:

77 درصد هندیجانی‌ها در طرح پزشک خانواده ویزیت شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: تاکنون 77 درصد شرکت‌کنندگان در طرح سرشماری پزشک خانواده در این منطقه ویزیت شده‌اند.

77 درصد هندیجانی‌ها در طرح پزشک خانواده ویزیت شده‌اند

زهرا فرج‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: اجرای طرح پزشک خانواده در مناطق به‌ منظور حمایت از شهروندان و بیماران، برای جلوگیری از هزینه‌های بالای درمانی است.

وی افزود: این شهرستان نیز همزمان با سایر شهرهای استان، سرشماری طرح پزشک خانواده را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با تقدیر از تعامل مطلوب شهروندان در شرکت در سرشماری این طرح گفت: تاکنون 77 درصد شرکت‌کنندگان در طرح سرشماری پزشک خانواده هندیجان ویزیت شده‌اند.

فرج‌زاده خاطرنشان کرد: افرادی که تاکنون موفق به شرکت در طرح سرشماری پزشک خانواده در شهرستان نشده می‌توانند به شبکه بهداشت شهرستان مراجعه و فرم‌ مربوطه را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و  اجرای کامل طرح مذکور را به خوبی محقق می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پایان گفت: در این زمینه دستگاه‌‌های اجرایی مختلف شهرستان نیز باید تبلیغات در این زمینه را یکی از اولویت کارهای خود قرار بدهند زیرا بسیاری از شهروندان با گذشته مدت زمان زیادی از این طرح، همچنان با جزییات آن ناآشنا هستند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول