اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کمالشهر کرج:

نیازمند تداوم اجرای طرح پزشک خانواده در کمالشهر هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر کرج گفت: با توجه به شرایط خاص این منطقه، نیازمند تداوم اجرای طرح پزشک خانواده هستیم.

نیازمند تداوم اجرای طرح پزشک خانواده در کمالشهر هستیم

فهیمه کمالزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کمالشهر از جمله مناطق کم‌تر توسعه یافته کرج است که در حوزه‌های مختلفی به ویژه سلامت و بهداشت نیازمند تلاش بیشتر دستگاه‌های مرتبط با هدف کاهش فاصله‌ها و افزایش خدمات هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که در کمالشهر اجرا شد، طرح پزشک خانواده بود که متخصصان و پزشکان در یک اقدام مناسب به ارزیابی وضعیت سلامتی خانواده‌ها در این منطقه پرداختند.

جمعیت یک صد هزار نفری کمالشهر نیازمند توسعه مراکز درمانی و بهداشتی است

رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر کرج در ادامه به تشریح نیازهای این منطقه پرداخت و گفت: در این منطقه بالغ بر یک صد هزار نفر سکونت دارند که اکثر آنها از اقشار پرتلاش و زحمت‌کش هستند.

کمالزاده افزود: ما در این کمالشهر در برخی از حوزه‌ها نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی و استانی هستیم که یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها مربوط به حوزه سلامت، بهداشت و درمان است.

وی تصریح کرد: از سوی مدیران شهرستان کرج و استان البرز برای کاهش مشکلات و رفع کمبودها تلاش‌های بسیار خوبی طی سال‌های گذشته انجام شده که برای رفع کامل فاصله‌ها و رسیدن به استاندارد مطلوب نیازمند تداوم تلاش‌های فوق و اجرای طرح‌های ضربتی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر کرج تاکید کرد: به عنوان نمونه طرح پزشک خانواده که در هفته گذشته در این کمالشهر اجرا شد، نقش بسیار خوبی در ارتقاء میزان سلامت خانواده‌ها داشته که برای رسیدن به هدف نهایی باید استمرار یابد.

کمالزاده متذکر شد: به طور قطع برای اجرای طرح‌های مفیدی مانند پزشک خانواده نیاز است که دستگاه‌های مسئول با حوزه سلامت همکاری و تعامل خوبی بیشتری داشته باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در همین رابطه شورای اسلامی کمالشهر اعلام کرده که امکانات و همکاری‌هایی را در حد توان با مجریان طرح خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول