اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

خرافات نقطه هدف معاندان اسلام علیه اعتقادات شیعیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بدعت‌ها و خرافات و بی‌نظمی در آیین عزاداری به عنوان نقطه هدف معاندان اسلام علیه اعتقادات شیعیان است.

خرافات نقطه هدف معاندان اسلام علیه اعتقادات شیعیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدعت‌ها و خرافات و بی‌ نظمی در آیین عزاداری به عنوان نقطه هدف معاندان اسلام علیه اعتقادات شیعیان در جبهه جنگ نرم است و هیئت‌های عزاداری از این گونه مسائل باید پرهیز کنند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این مطلب که مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با نظم و امنیت بسیار مطلوبی برگزار شد، افزود: با همکاری و تعامل هدفمند مردم و هیئت‌های عزاداری شاهد برگزاری آیین باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در این استان بودیم.
امیری‌مقدم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعامل و هماهنگی هیئت‌های مذهبی با طرح‌های انتظامی و ترافیکی پلیس بسیار هدفمند و مطلوب بود و مراسم تاسوعا و عاشورا با نظم و آرایشی خاصی در استان از جمله مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول