اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان نطنز:

عزت نظام، عزت اسلام و عزت یگانه نظام شیعی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار و رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات نطنز و بخش قمصر گفت: عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ،عزت اسلام و عزت یگانه نظام شیعی است.

عزت نظام، عزت اسلام و عزت یگانه نظام شیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا قنبری در همایش کاربران رایانه انتخابات گفت: در حال حاضر در آغاز دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و تاکنون جهانیان دیده و به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفت و تحول‌های بنیادین داشته است.

وی در ادامه گفت: همه معتقدیم که یکی از مواردی که به نظام جمهوری اسلامی ما مشروعیت می‌بخشد انتخابات است و به یاری خدا در این دوره انتخابات، قرار است به سمت انتخاباتی صد درصد رایانه‌ای حرکت کنیم و کاربران رایانه این دوره انتخابات پیش‌قراولان این جهش هستند.

وی افزود: در این مرحله از انتخابات در صورتی که هیچ مشکل و اشتباهی در ثبت آراء صورت نگیرد، در دوره‌های بعد به این روش اعتماد بیشتری خواهد شد و به یاری خدا اگر این سیستم نهادینه شود در آینده از لحاظ هزینه‌ای و زمانی صرفه‌جویی صورت می‌گیرد و این صرفه‌جویی به نفع نظام و جامعه است.

معاون فرماندار ادامه داد: تا این لحظه تعداد تأیید صلاحیت شده‌های انتخابات در شهرستان نطنز 9 نفر هستند و تعداد 7 نفر باقی‌مانده یا احراز صلاحیت نشده‌اند یا انصراف داده‌اند و 1 نفر هم از شهری دیگر به این حوزه انتخابی منتقل شده و احتمال دارد تعداد تأیید صلاحیت شده‌ها افزایش پیدا کند.

وی در ادامه اظهار داشت: کار برای اسلام عبادت است و این کارهایی که برای کشور جمهوری اسلامی انجام می‌شود عبادت است، همان طور که مقام معظم رهبری خطاب به نامزدها فرمودند: نیت‌هایتان را خدایی کنید، شما هم باید نیتی خدایی داشته باشید و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت اسلام و عزت یگانه نظام شیعی است.

در ادامه این همایش طرز کار با نرم‌افزارهای مورد نیاز جهت استفاده در این انتخابات به کاربران آموزش داده شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول