اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آران و بیدگل:

امروز ایران اسلامی در اوج قله عزت است

خبرگزاری فارس: فرماندار آران و بیدگل گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت مردم در اوج قله عزت و سربلندی و خار چشم دشمنان اسلام است.

امروز ایران اسلامی در اوج قله عزت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌الله سلگی شامگاه دوشنبه در آیین معرفه شهردار جدید نوش‌آباد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی، به لطف خدای بزرگ، تکیه‌گاه محرومان و پیش‌قراول موج بیداری اسلامی است.

به گفته وی، خدمت در شهری که دارالشهدا است، افتخار بزرگی محسوب می‌شود و وظیفه مسئولان را نیز سنگین‌تر می‌کند.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: 120 شهید برای مردمی که در دوران دفاع مقدس فقط 4 هزار نفر جمعیت داشت، اتمام حجت برای مسئولان است، هرچند که هنوز این شهر تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله دارد.

وی نوش‌آباد را شهری محروم خواند و تأکید کرد: گرد و غبار محرومیت بر چهره شهری نشسته که نماد تاریخ و تمدن است و فرزندانش علمدار جبهه‌ها بوده‌اند.

به گفته وی، سعادتی است که نوش‌آباد، در کتاب شهادت و حماسه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، صفحات قطوری را به خود اختصاص داده است. دوران کوتاه مسئولیت، توشه‌ای برای آخرت است و این نگاه دین ماست که خدمت به مردم باید مخلصانه باشد. در نظام اسلامی، مردم، ولی‌نعمت و مسئولان خدمتگزار مردم هستند و نگاه مسئولان باید نگاه جهادگونه باشد.

سلگی با اشاره به وجود مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد، اختصاص اعتبارات ملی برای بهره‌برداری از این اثر تاریخی به عنوان یک اثر جهانی را خواستار شد.

در این مراسم "مجید صفاری" به عنوان شهردار جدید نوش‌آباد معرفی و از خدمات محمد خاکسار شهردار پیشین این شهر تجلیل شد.

مجید صفاری، دانش‌آموخته مهندسی عمران و کارشناسی ریاضی است و پیش از این سابقه مدیریت در آموزش و پرورش، شهردار بادرود و همچنین ریاست بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان نطنز را در کارنامه کاری خود دارد.

در مراسم معارفه شهردار جدید نوش‌آباد محسن سعید بخش مدیرکل شهر و شوراهای استانداری اصفهان و مسئولان شهرستان آران و بیدگل و شهرهای نطنز، بادرود و خالدآباد حضور داشتند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول