اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه موقت خرم‌آباد

ایران اسلامی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد گفت: ایران اسلامی از مواضع خود در زمینه انرژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

ایران اسلامی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تبریک ماه شعبان گفت: مذاکرات هسته‌ای در کشور روسیه به نفع ایران خواهد بود، زیرا تیم ایران پای اصول خود ایستاده و از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.

وی ضمن تقدیر از تیم مذاکره ‌کننده ایران اسلامی خاطرنشان کرد: مذاکره سبب می‌شود که اروپا از مواضع خود کوتاه بیاید و این به نفع ایران خواهد بود.

متقی‌نیا یادآور شد: ایران اسلامی پای خواسته‌های خود در سه محور مهم و اساسی ایستاده و غربی‌ها به خاطر اینکه بحران‌های خود را پشت سر بگذارند به دنبال ادامه مذاکره هستند.

امام‌ جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: هر جا که ایران اسلامی از اصول و ارزش‌های انقلاب دفاع کرده و محکم ایستاده خدای متعال نیز آن را یاری کرده است.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به مسئله گرانی اشاره کرد و گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مسئله مردم مسئله گرانی است و مسئولان باید برای رفع مشکل این مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله گرانی داد مردم را درآورده است، خاطرنشان کرد: عدم نظارت باعث گرانی و گران‌فروشی شده است.

متقی‌نیا یادآور شد: قوه قضائیه با عنوان یکی از سازمان‌ها باید با مسئله گرانی برخورد جدی داشته باشند تا اعتماد مردم نسبت به این قوه دوچندان شود.

امام ‌جمعه خرم‌آباد در ادامه افزود: قوه قضائیه در برخورد با متخلفین نباید کوتاهی کند.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه تصریح کرد: چیزی که ما شاهد آن هستیم و گرانی را به دنبال داشته است، بحث عدم نظارت دستگاه‌های مسئول است.

متقی‌نیا در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه یادآور شد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند قوه قضائیه معیار و ملاک سلامت جامعه است.

متقی‌نیا تصریح کرد: عوامل موفقیت قوه قضائیه در قدرت و اعتمادش است .

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد افزود: از همه کارکنان و قضات قوه قضائیه که به وظیفه قانونی و ملی خود با وجدان بیدار و کاری عمل می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌شود.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به اینکه انتظار مقام معظم رهبری از قوه قضائیه عمل دقیق به قانون و اجرای سریع و عدالت است، یادآور شد: مسئله اعتماد مردم باید رشد کند و این مسئله به قوه قضائیه بستگی دارد.

متقی‌نیا در ادامه ضمن تبریک ماه شعبان گفت: ماه شعبان ما را به یاد قیامت می‌اندازد و خداوند در این ماه گناهان ما را به راحتی می‌بخشد.

امام‌ جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در ماه شعبان باید مواظب باشیم که با آبروی مردم بازی نکنیم زیرا این ماه یک ماه مبارک است.

وی به گوشه‌ای از اعمال ماه شعبان از جمله استغفار، صلوات، صدقه ‌دادن، روزه‌ گرفتن و غیره اشاره کرد و گفت: ماه شعبان ماه رسول خدا است.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد، در ادامه ولادت امام حسین حضرت ابوالفضل و امام زین‌العابدین(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول