اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

برنامه‌های همایش‌های شهدای روحانی خراسان اعلام شد‌

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی برنامه‌های سلسله همایش‌های شهدای روحانی استان‌های خراسان اعلام شد.

برنامه‌های همایش‌های شهدای روحانی خراسان اعلام شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری  ظهر امروز با اشاره به سخنرانی آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان در نخستین روز همایش اظهار کرد: در روز 19 آبان همایش نقش روحانیت در پیشبرد انقلاب اسلامی با محوریت شهیدان آیت‌الله مدرس و سعیدی به همت مدیریت عالی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.
وی افزود: تجلیل از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس روز 22 آبان ماه در محل مجتمع فرهنگی آیه‌ها به همت سازمان جهاد کشاورزی برگزار می‌شود که علاوه بر این از خانواده معظم شهدا نیز تقدیر به عمل می‌آید.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: همایش نقش روحانیت در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی روز 25 آبان‌ ماه در مسجد کرامت مشهد و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود که محوریت آن معرفی شهدای روحانی ترور آیت‌الله مطهری، هاشمی‌نژاد صادقی و کامیاب است.
غفاری افزود: نقش وعظ و خطابه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان چهارمین برنامه یادواره شهدای روحانی است که روز 26 آبان‌ ماه در محل سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی و به همت اداره یاد شده با نگاهی به زندگی مرحوم آیت‌الله میرزا جواد آقاتهرانی، عبادی، شیرازی و علامه بهلول برگزار می‌شود.
وی با اشاره به روز 27 آبان‌ ماه که مصادف با روز جمعه است، عنوان کرد: در این روز سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر استان‌های خراسان یکی از روحانیون که در دوران دفاع مقدس حضور داشته است، خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: برگزاری شب شعر در 28 آبان ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دفتر تبلیغات اسلامی ششمین برنامه از این سلسله همایش‌ها است.
غفاری ادامه داد: روز 30 آبان‌ ماه نیز در مدرسه عالی علمیه نواب، اجتماع بزرگ روحانیون به مناسبت روز مباهله برگزار می‌شود.
وی مراسم خاطره‌گویی از شهدای شاخص استان به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان هشتمین برنامه این یادواره نام برد و افزود: این مراسم روز اول آذر ماه در محل مدرسه علمیه نواب برگزار می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: اجلاسیه اصلی و اختتامیه این سلسله همایش‌ها سوم
آذر ماه در تالار همایش‌های صدا و سیما با حضور میهمانان لشگری و کشوری برگزار می‌شود که در این مراسم
آیت‌الله مکارم‌شیرازی سخنرانی می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول