اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیراجرایی دبیرخانه شهدای روحانی خراسان رضوی خبر داد:

ارائه فرهنگ‌نامه شهدای روحانی در دومین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی و مسئول دبیرخانه ستاد شهدای روحانی خراسان رضوی گفت: در سطح شهر از نمایشگاه و اطلاع‌رسانی مکان برگزاری آن وجود ندارد.

ارائه فرهنگ‌نامه شهدای روحانی در دومین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس
مهدی سلیمانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در مشهد اظهار داشت: بهتر است حال که قرار شده نمایشگاه ملی برای سال دوم در مشهد برگزار شود بهتر است برخی خدمات جانبی را درباره کیفی‌تر برگزار شدن نمایشگاه داشته باشیم.
وی در ادامه به 31 عنوان کتاب و 11 نرم افزار در مورد شهدای روحانی خراسان رضوی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از آثاری که تصور می‌کنم استقبال بیشتری از آنها شود کتاب فرهنگ‌نامه شهدای روحانی است که به دلیل اینکه کار فاخری است ، نرم افزار تعهد سرخ که زندگی‌نامه شهدای روحانی شهرستان‌ها را به صورت متن و تصویر در آن داریم، قلم‌های آسمانی  که در آن وصایای شهدای روحانی را موضوع‌بندی کردیم از مواردی است که در این نمایشگاه به تصور من بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به آثاری از این موسسه که در دست چاپ اند گفت: هوشمندان با مطالبی در مورد خاطرات شهدای روحانی ، زندگی‌نامه شهید هاشمی‌نژاد و چند کتاب دیگراز مواردی هستند که قرار بود تا هفته دفاع مقدس به چاپ و بهره‌برداری برسند که البته به این زمان نرسیدند و چاپ آنها به تعویق افتاد. 
سلیمانی همچنین با اشاره به این موضوع که این موسسه در زمینه شهدای روحانی در حوزه کودکان اثری ندارد، افزود: از نویسندگانی که علاقه‌مند به کار در حوزه کودک و دفاع مقدس هستند دعوت می کنیم که در غرفه نمایشگاهی‌مان مراجعه کنند تا از آنها برای کار در این زمینه نیز کمک بگیریم.
انتهای پیام/ص20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول