اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه راویان فتح:

مجموعه شهدای روحانی تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه راویان فتح گفت: تولید مجموعه‌ای برای معرفی شهدای روحانی در 20 قسمت از جمله فعالیت‌های مؤسسه راویان فتح بوده که اکنون مراحل پیش تولید و نگارش متون را می‌گذراند.

مجموعه شهدای روحانی تولید می‌شود

رضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس مؤسسه راویان فتح در سال 73 اظهار کرد: این مؤسسه با هدف جمع‌آوری، تدوین، احیا و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج تفکر بسیجی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: مؤسسه راویان فتح با انواع امکانات رادیویی، تلویزیونی و استودیو تاکنون هزاران دقیقه برنامه تلویزیونی را در شبکه‌های سراسری و استانی پخش کرده است.

مدیر مؤسسه راویان فتح با اشاره به تقدیر مؤسسه راویان فتح در جشنواره‌های مختلف گفت: این مؤسسه تاکنون در جشنواره‌های شهید آوینی، منطقه‌ای دفاع مقدس، خاوران و عمار عناوین برتر را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه مؤسسه راویان فتح تاکنون بالغ بر 500 عنوان برنامه مجموعه‌ای، مستند و داستانی تولید کرده است گفت: رادیو جوب شور، از تبار حبیب، رد پایی بر گود، کمی روشن‌تر از آبی و رهایی اورامان از جمله تولیدات این مؤسسه است.

شهبازی خاطر نشان کرد: چهار فیلم مستند آماده تحویل به شبکه‌ها برای نمایش بوده و یک فیلم مستند درباره حضور لشگر عملیاتی 17 علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در شمال غرب برای سرکوب گروهک پژواک در حال آماده‌سازی است.

وی عنوان داشت: فیلم شهید جواد دل‌آذر در حال پیش تولید و نگارش فیلمنامه است و برای اواخر فروردین تصویربرداری آن کلید می‌خورد.

مدیر مؤسسه راویان فتح با اشاره به دیگر دستاوردهای در حال تولید مؤسسه راویان فتح گفت: این مؤسسه مجموعه‌ای برای معرفی شهدای روحانی در 20 قسمت در دست تولید دارد که مراحل پیش تولید و نگارش متون را می‌گذراند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول