اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 بهمن ماه صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی در همدان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: 9 بهمن ماه امسال نخستین یادواره شهدای روحانی در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدولی رضوی راد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های یادواره شهدای روحانی در همدان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از وظایف پیش روی ما برای ادامه راه آنان است و این امر به عنوان یک تکلیف شرعی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: هر چقدر روحیه جهاد، شهادت و مبارزه در بین جوانان تقویت شود صفوف اتحاد ملت برای دفاع از کشور گسترده‌تر می‌شود و همه توان خود را برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان به کار می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران به خاطر پیروی از آرمان‌ها و اهداف نهضت امام حسین(ع) به پیروزی رسید که جوانان ما نیز همواره در راستای الهام از این قیام در دفاع از کشور و اسلام جانفشانی کردند.
وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی در نهم بهمن ماه امسال تصریح کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی، نقش بازدارنده‌ای در مقابل دشمنان دارد.
 رضوی‌راد گفت: ما باید در معرفی الگوهای نمونه و شهید خود به جوانان جامعه تلاش کنیم چرا که این ما هستیم که برای ادامه راه خودمان نیاز به شهدا و سیره آنان داریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: استان همدان با 103 شهید روحانی و 472 روحانی رزمنده در کشور نقش خوبی را در دفاع مقدس ایفا کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: باید به این نکته توجه داشت که این تعداد روحانی رزمنده و شهید در قشر روحانیت کم نیست که باید به نسل امروز و آینده معرفی شوند.
وی در پایان گفت: برگزاری مطلوب شهدای روحانی نیازمند یک عزم فرهنگی است تا بتوانیم برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول