اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی ‌آیت‌الله واعظ طبسی؛

نخستین یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خراسان با سخنرانی ‌آیت‌الله واعظ طبسی،‌ مدیرعالی این حوزه و نماینده ولی‌فقیه در خراسان در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

نخستین یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام عبدالله قاسمی، جانشین مدیراجرائی حوزه علمیه خراسان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم با همکاری ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی و به همت حوزه علمیه خراسان، از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 19 آبان‌ ماه سال‌ جاری در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: روحانیت، از نظر آمار کمی، نسبت به جمعیت، نخستین گروهی است که شهدای زیادی را به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
وی با بیان این مطلب که حوزه‌های علمیه به عنوان الگوی عملی اسلام ناب در همه زمینه‌ها پیشگام و در خط مقدم ایثار بوده و هستند، گفت: همیشه روحانی و طلبه با اخلاص، تقوا، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و تبعیت و پیروی از ولایت فقیه برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، از جان گذشته بوده و بر این آرمان‌ها استوار هستند.
ایشان شهدا را الگوی راستین خط انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: سربازی امام زمان (عج) گرانبهاترین کاری است که بر عهده طلاب علوم دینی گذاشته شده و بی‌شک شهدای روحانی و طلبه در صف اوّل این سربازی انجام وظیفه کرده‌اند.
حوزه علمیه خراسان در دوران دفاع مقدس تعداد 578 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول