اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری 9 مراسم ویژه در یادواره شهدای روحانی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی از برگزاری 9 مراسم ویژه در یادواره بزرگ شهدای روحانی خراسان بزرگ خبر داد.

برگزاری 9 مراسم ویژه در یادواره شهدای روحانی
محمد غفاری امروز در حاشیه کارگروه شهدای روحانی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به 4500 شهید روحانی کشور در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: یادواره 533 شهید روحانی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از تاریخ 19 آبان ماه به مدت 15 روز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری 9 مراسم ویژه در یادواره بزرگ شهدای روحانی خراسان بزرگ، افزود: مراسم افتتاحیه یادواره بزرگ 533 شهید روحانی خراسان رضوی روز پنج شنبه 19 آبان ماه با حضور طلاب و روحانیان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.
معاون استاندار بیان کرد: همایش روحانیت و ایثار برای تجلیل از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس با نام سنگربانان وحی در روز یکشنبه 22 آبان ماه در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اجرا و  در این همایش از چهره‌های ماندگار و نیز خانواده شهدا تجلیل می‌شود.  
وی سومین مراسم یادواره شهدای روحانی خراسان را همایش ویژه روحانیان ترور با محوریت شهیدان مطهری، هاشمی‌نژاد، صادقی و کامیاب در 25 آبان ماه عنوان کرد و تصریح کرد: از جمله اهداف همایش ویژه روحانیان ترور تبیین دشمنی‌ها استکبار جهانی و مزدوران داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است.
غفاری بیان کرد: در روز 26 آبان ماه همایش روحانیت و دفاع مقدس با نگاه به شخصیت‌های برجسته‌ای همچون مرحوم آیت‌الله میرزا جواد آقا تهرانی، عبادی، شیرازی به بازگویی ناگفته‌های عملکرد روحانیت در دفاع مقدس ونیز شکل گیری انقلاب اسلامی می‌پردازد.
وی اظهار داشت: 27 آبان ماه مصادف با روز جمعه است که در این روز در سراسر استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی یکی از روحانیان رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه است.
غفاری با اشاره به برگزاری شب شعر شاهدان قدسی در 28 آبان ماه در دفتر تبلیغات اسلامی، افزود: تجمع عظیم روحانیان در روز 30 آبان ماه در مدرسه علمیه نواب نیز خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: همایش بربال خاطره‌ها در روز یکم آذر ماه در مدرسه علمیه نواب با هدف بیان خاطرات شهدای روحانی برجسته جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.
معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اجلاسیه و اختتامیه یادواره 533 شهید روحانی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در روز سوم آذر ماه، اظهار داشت: این مراسم با حضور مهمانان کشوری و لشکری خانواده شهدای روحانی و با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی در سالن همایش‌های صداو سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی 378 شهید روحانی را سهم استان خراسان رضوی از 533 شهید روحانی جنگ تحمیلی خراسان بزرگ خواند و افزود: 32 جلد کتاب در ارتباط با شناخت روحانیون شهید استان خراسان رضوی تدوین و چاپ شده است.
غفاری گفت: نرم افزارهای چند رسانه‌ای تعهد سرخ شامل زندگی‌‌نامه، وصیت‌نامه و عکس‌های روحانیان شهید استان و نیز ساخت پنج مستند تلویزیونی و یک فیلم تلویزیونی  درارتباط شهدای روحانی از جمله اقدامات در راستای تجلیل از شهدای روحانی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول