اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر سال جاری؛

یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر در اواخر امسال خبر داد.

یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا جمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای روحانی در بوشهر اظهار داشت: بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم این یادواره در بهمن ماه امسال برگزار شود اما برای نهایی کردن تاریخ برگزاری یادواره جلسات کارشناسی‌تر برگزار می‌شود.
وی افزود: برای برگزاری باشکوه این یادواره هشت کمیته مختلف تشکیل شده و کمیته نیز برنامه‌های خود را طبق برنامه‌ریزی پیش می‌برند.
مسئول بسیج طلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم قبل از برگزاری یادواره تجلیل از روحانیون رزمنده و ایثارگر است که قرار است این آیین سوم آذرماه در بوشهر برگزار شود.
جمالی بیان داشت: 102 روحانی رزمنده و ایثارگر در استان بوشهر شناسایی شدند و در این مراسم از آنان تجلیل می‌شود.
وی اظهار داشت: بر‌اساس محل تولد شهدا، 43 شهید روحانی در استان بوشهر شناسایی شدند و یادواره برای این 43 شهید برگزار می‌شود.
مسئول بسیج طلاب استان بوشهر گفت: تلاش داریم تا برای این شهدا شناسنامه‌ای شامل خاطرات، مشخصات، عکس‌ها و ...تدوین و تهیه کنیم.
استاندار بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه روحانیت جایگاه ویژه‌ای در اسلام و شیعه دارد، گفت: روحانیت به عنوان امنای امت هستند و در طول تاریخ مورد اعتماد مردم بوده‌اند.
محمدحسین جهانبخش اضافه کرد: انقلاب اسلامی با پرچمداری روحانیت به پیروزی رسید و خمیر مایه انقلاب در زندان‌ها با تبعیت از فرامین امام شکل گرفت.
وی گفت: در دوران دفاع مقدس نیز روحانیت ما روحانیت پرچمداری بوده و علمداری صحنه‌های دفاع مقدس را به تبعیت از حضرت عباس(ع) بر عهده داشته‌اند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به نقش ارزنده روحانیون در انقلاب، این یادواره نیز باید باشکو هر چه تمام‌تر برگزار شود.
جهانبخش افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری باشکوه این یادواره حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول