اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس:

شهدای روحانیت مظلوم‌تر از همه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس گفت: هیچکس در مظلومیت شهدا شک ندارد و شهدای روحانی مظلوم‌تر از همه هستند.

شهدای روحانیت مظلوم‌تر از همه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدابراهیم طباطبایی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای طلاب در سلماس اظهار داشت: عزت و قدرت ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی در تجدید فرهنگ ایثار و شهادت به دست آمده است.
وی افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانیت، انتقال ارزش ایثار و شهادت به جامعه، معرفی الگوهای صحیح رفتاری به نسل جوان و همچنین ثبت واقعیت‌های تاریخ انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را می توان از برکات برگزاری این یادواره به شمار آورد.
رئیس حوزه علمیه امام علی(ع) در  سلماس در ادامه با بیان اینکه جهاد علمای شیعه در تاریخ اسلام از درخشش خاصی برخوردار است، افزود: روحانیت شیعه افزون بر نقش هدایت و رهبری، با حضور در متن مردم در مبارزات حق علیه باطل همواره پیشتاز بوده‌اند که حضور روحانیان در هشت سال دفاع مقدس گواه بر این ادعا است.
این مسئول وظیفه روحانیت و حوزه‌های علمیه نسبت به گذشته را سنگین‌تر از گذشته خواند و خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل خون‌های پاک شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای روحانیت باید با تمام توان و امکان خود انجام وظیفه کنیم.
وی افزود: شهدای عالیقدر حوزه‌های علمیه تشیع، کتاب تابناک تاریخ شکوهمند اسلام و مسلمانان را با قلم خونین جهاد و مجاهدت منور ساخته و درس حریت و پاسداری از حقیقت را در عمل به همه احرار و حق جویان آموخته‌اند.
رئیس حوزه علمیه امام علی(ع)  سلماس بیان کرد: منشأ حرکت انقلاب ما توسط روحانیت بود و برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و نام شهدای روحانیت از ضروریات جامعه است.
این مسئول در این مراسم با اشاره به اینکه روحانیت همواره جلودار مردم هستند، گفت: روحانیت معظم همیشه و در همه حرکات و جوشش‌های اجتماعی و سیاسی این مردم بزرگوار جلودار و پرچمدار عدالت‌خواهی بوده‌اند و در زمان جنگ هم این شهدای روحانی بودند که پیشرو حرکت و دفاع از این سرزمین به پا خاستند و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در مقابل هیچ گونه مانعی متوقف نشدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول