اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد

کشف 132 کیلو مواد مخدر در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کاشان در سه ماهه نخست سال‌جاری بیش از 132 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کاشان کشف و ضبط شده است.

کشف 132 کیلو مواد مخدر در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، منوچهر صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این مقدار مواد کشف شده 44 درصد تریاک، یک درصد هروئین و 23 درصد حشیش بوده و همچنین دو درصد مجموع کشفیات نیز از سایر مواد مخدر می‌باشد.

به گفته وی این میزان مواد مخدر کشف شده در سه ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان بیان داشت: در طرح مقابله با سوداگران مرگ از ابتدای سال تاکنون 510 نفر از عوامل اصلی توزیع و قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و دستگیرشدگان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف 21 کیلوگرم تریاک از مسافران اتوبوس مسیر تهران

صفایی از کشف 21 کیلوگرم تریاک از مسافران اتوبوس مسیر تهران خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای طرح امنیت اجتماعی با کنترل و بازرسی از خودروهای ورودی به شهرستان از یک دستگاه اتوبوس که عازم تهران بود بیش از 21 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای داخل خودور جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در این زمینه سه نفر به نام‌های «حسن–ش»، «امان‌الله–پ» و «الف» شناسایی و دستگیر شده و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از دستگیری سارقی در حین ارتکاب سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در کاشان خبر داد و بیان داشت: با تلاش مأموران کلانتری 12 ولی عصر(عج) شهرستان کاشان سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در حال سرقت شناسایی و دستگیر شد.

صفایی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 12 کاشان که در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند متوجه فرد مشکوکی در حال بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت شدند.

به گفته وی بعد از بررسی فرد مشکوکی به نام «ابوالفضل–ع» که قصد سرقت موتورسیکلت مذکور را داشت با دیدن مأموران قصد فرار داشت، اما در یک عملیات ضربتی و با هوشیاری مأموران انتظامی کاشان دستگیر و به همراه پرونده برای تحقیقات نهایی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودور در شهرستان کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودور در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان به دنبال چندین فقره سرقت داخل خودرو موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در ادامه سارقی به نام «محمد – م» 21 ساله سارق حرفه‌ای دستگیر شد.

صفایی ابراز داشت: با کشف اقلام مسروقه از متهم دستگیر شده، در بازجویی‌های به عمل آمده، وی به 27 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد ضمن اینکه تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از کشته شدن راننده یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی پژو در حوزه استحفاظی کلانتری 12 ولی عصر(عج) راننده موتورسیکلت کشته شد.

این مسئول متذکر شد: در این حادثه تصادف راننده موتورسیکلت به نام «حسین – خ» 32 ساله پس از برخورد با یک دستگاه خودروی پژو که در کنار بلوار پارک شده بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی اذعان داشت: براساس اعلام کارشناس پلیس راهور، علت حادثه بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی از سوی راننده موتورسیکلت تشخیص داده شده است. 

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول