اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دربی فوتسال تمام قزوینی

بیمه حدیث یا باروبن! جدال برای صعود یا سقوط؟

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز تیم‌های فوتسال باروبن و بیمه حدیث یک دربی تمام قزوینی را در سالن شهید بابایی به نمایش خواهند گذاشت.

بیمه حدیث یا باروبن! جدال برای صعود یا سقوط؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جدالی که گذشته از رده‌بندی این 2 تیم در جدول می‌تواند بازی جذابی از آب دربیاید، به طوری که بازیکنان تیم بیمه حدیث که در بازی رفت مقابل باروبن تن به شکست داده‌اند و از جهتی در 3 بازی آخر خود در این رقابت‌ها هفت امتیاز کسب کرده‌اند، عطش بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارند‌‌‌ تا به نوعی هم انتقام دیدار رفت را گرفته باشند و هم دو سه پله‌ای در جدول رتبه خود را ارتقا دهند.

اما تیم باروبن که در اولین دیدار این مسابقات توانسته بود تیم بیمه حدیث را با نتیجه سه بر یک شکست دهد، در حال حاضر چندان حال و روز خوشی ندارد به طوری که این تیم در حال حاضر با کسب 6 امتیاز از یازده بازی در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازیکنان تیم باروبن که بنا به گفته سلطانی سرپرست این تیم تمرینات خوبی را در نیم‌فصل پشت سرگذاشته‌اند به خوبی می‌دانند که هدر رفتن امتیاز در این بازی و دیدارهای باقی‌مانده مساوی است با خداحافظی از لیگی که آن‌ها با زحمت و با خرید امتیاز تیم چورک طوس مشهد به دست آورده‌اند.

اما شاید نگاهی به آمار و عملکرد این 2 تیم در آستانه بازی امروز جالب به نظر برسد.

شاگردان علی فرمانی در تیم بیمه حدیث که در هفته نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل باروبن دیگر همشهری خود، روند ناکامی‌هایشان آغاز شده بود، در ادامه بازی‌ها هم آن طور که باید نتوانستند، مقابل رقیبان به میدان بیایند و همین امر موجب شد در دیدار دوم خود نیز مقابل شهرداری نکاء چهار بر دو بازنده شوند.

تیم بیمه حدیث قزوین در بازی سوم خود با برتری مقابل میلادتنکابن اگر چه انتظارها را برای بازی‌های زیبا بالا برد، اما 2 شکست مقابل تیم‌های علیصدر همدان و افزون پلاست کاشان در بازی چهارم و پنجم روند ناکامی شاگردان علی فرمانی را تکمیل کرد تا اختلاف با صدر جدول زیاد شود.

شاگردان علی فرمانی که چهار شکست را در بازی‌های هفته‌های قبلی دریافت کرده بودند، این بار در هفته ششم مسابقات با یک گل شوپی ملارد را بدرقه کردند تا به لطف شکست تیم‌های میانی جدول با 6 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرند.

بازیکنان تیم بیمه حدیث در هفته‌های هفتم و هشتم به ترتیب مقابل تیم‌های اپتک و مقاومت علیرغم بازی‌های جذاب خود با نتایج نزدیک سه بر دو بازی را به تیم‌های اپتک کرج و مقاومت البرز واگذار کردند.

پیروزی تیم بیمه حدیث مقابل سالکو شاهرود تیم انتهای جدولی روند موفقیت‌های خوبی برای این تیم ایجاد کرد به نحوی که در بازی  مقابل تیم شهدای گرگان هم، شاگردان فرمانی با نتیجه شش بر چهار به برتری دست پیدا کردند تا با دوازده امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرند.

بازی پایانی تیم بیمه حدیث در اردبیل مقابل سایپا این شهر هم که حال و روزخوشی نداشت، می‌توانست با برتری به پایان برسد که متاسفانه با نتیجه تساوی به پایان رسید وهمین امر باعث شد که این تیم با همان سیزده امتیاز با عنوان هفتمی نیم فصل را به پایان برساند.

تیم باروبن

اما تیم باروبن تیم تازه راه یافته استان که با خرید امتیاز تیم چورک طوس مشهد پا به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور گذاشته بود، در همان دیدار نخست نمایش خوبی از خود برجای گذاشت، به طوری که شاگردان ذبیح الله حسینی با پیروزی مقابل تیم بیمه حدیث دربی نیم فصل لیگ را به سود خود خاتمه دادند.

شاگردان حسینی انگار خبر نداشتند که در ده بازی دیگر خود در نیم فصل فقط می‌توانند سه امتیاز دیگر به اندوخته قبلی خود اضافه کنند.

بازیکنان تیم باروبن در بازی دوم خود در سالن شهید بابایی علی‌رغم این که از حریف خود تیم علیصدر همدان پیش افتاده بودند، در پایان با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کردند تا اولین شکست فصل را تجربه کنند.

دیدار سوم بازیکنان تیم باروبن در کاشان با نتیجه‌ای سنگین برای شاگردان حسینی رقم خورد به نحوی که این تیم در کاشان مقابل افزون پلاست این شهر تن به شکست سنگین هشت بر سه داد.

بازیکنان تیم باروبن درادامه دیدارهای خود با تساوی یک بر یک مقابل تیم‌های شوپی ملارد و مقاومت البرز به تساوی رضایت دادند تا با کسب پنج امتیاز در مکان هفتم جدول قراربگیرند.

اما دیدارهای هفته ششم تا دهم رقابت‌های نیم فصل لیگ برای شاگردان حسینی تلخ بود، به گونه‌ای که شاگردان حسینی پنج شکست پی‌در‌پی را مقابل رقیبان خود متحمل شدند.

بازیکنان تیم باروبن به ترتیب مقابل تیم‌های شهدای گرگان، سالکوشاهرود، میلادتنکابن، اپتک کرج و سایپا اردبیل تن به شکست دادند تا روند ناکامی‌هایشان در این فصل تکمیل شود.

اما به جرأت می‌توان از دیدار هفته پایانی این تیم مقابل تیم شهرداری نکاء به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل یادکرد.

دیداری که با برتری بی‌چون و چرای بازیکنان تیم باروبن همراه شد و علی‌رغم ارائه یک بازی تماشایی از سوی شاگردان حسینی با نتیجه تساوی 6 بر 6 به پایان رسید.

با این تساوی بازیکنان تیم باروبن در حسرت دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها تا پایان نیم‌فصل بازماندند و با کسب 6 امتیاز در مکان یازدهم جدول دوازده تیمی گروه شمال این رقابت‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول