اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

صبا و برق؛ جدال تیم‌های چهارم و ششم لیگ برتر امید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در بازی خانگی حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با نزدیک‌ترین رقیب خود دیدار می‌کند.

صبا و برق؛ جدال تیم‌های چهارم و ششم لیگ برتر امید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، شنبه آینده وارد هفته هشتم خود می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم چهارم جدول یعنی برق شیراز خواهد بود.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برخلاف عملکرد نه چندان خوب خود در نیم فصل نخست رقابت‌ها، بسیار خوب آغاز کردند و از 13 بازی دور رفت دو پیروزی در کارنامه داشتند.

جالب اینکه صبایی‌ها در نیم فصل نخست لیگ برتر امید کشور یکی از تیم‌های انتهای جدول این مسابقات بودند اما در نیم فصل دوم از هفت بازی اخیر خود پیروزی‌های چشمگیری مقابل تیم‌های فوتبال امید نساجی مازندران، گسترش فولاد تبریز و ماشین‌سازی تبریز کسب کرده و جهش خیره‌کننده‌ای نیز در جدول رده‌بندی لیگ برتر امید کشور داشته‌اند.

این در حالی است که تساوی با تیم‌های ابومسلم مشهد، ذوب آهن اصفهان و شهرداری تبریز هم نتایج خوب صبای قم در نیم فصل دوم لیگ برتر امید به شمار می‌رود و موجب شده است این تیم از رده دوازدهم به مکان ششم صعود کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و برق شیراز از هفته هشتم دور برگشت این رقابت‌ها از ساعت 16 عصر روز شنبه بیستم اسفند ماه در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتبال امید صبای قم برگزار می‌شود که صبایی‌ها در دیدار رفت خود با برق شیراز که در خارج از خانه برگزار شد، با کسب یک امتیاز حاصل از تساوی بدون گل به قم بازگشتند.

با این حال دیدار برگشت دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌های رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی در فاصله شش امتیازی یکدیگر و در تلاش برای کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده‌بندی به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبای قم یکشنبه گذشته در دیداری حساس در خانه میزبان تیم میانه جدول رده‌بندی یعنی تیم امید ماشین‌سازی تبریز بود که در تلاش برای کسب سه امتیاز این رقابت مهم، بازی یک بر صفر باخته را در نهایت با حساب دو بر یک برد و 22 امتیازی شد.

تیم فوتبال امید برق شیراز هم که در هفته بیستم در خانه خود با یک گل به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور باخته است، در جدول با 28 امتیاز و دو پله بالاتر از صبا در مکان چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول