اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال نوجوانان کشور

گسترش مرکزی پیروز جدال بازنده‌ها

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گسترش اراک در روز دوم فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم صنعت ذوب تهران به برتری رسید و حریف خود را به قعر جدول رده بندی فرستاد.

گسترش مرکزی پیروز جدال بازنده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در روز دوم برگزاری بازی‌های گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال رده‌سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در شهر مقدس قم، تیم‌های بازنده روز نخست برابر یکدیگر بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.

در حالی که شش تیم برگزار کننده دیدارهای مقدماتی در گروه ششم هستند، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز دوم نیز سه بازی در مجموعه تختی قم برگزار شد که طی آن تیم‌های بازنده روز نخست یعنی گسترش اراک و صنعت ذوب تهران به مصاف یکدیگر رفتند

بازی‌های این گروه در حالی به میزبانی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که دو نماینده از استان مرکزی، یک نماینده از استان البرز و دو نماینده از تهران همگروه‌های تیم سوهان گل محمد محسوب می‌شوند.

در روز دوم بازی‌ها سه مسابقه در حضور فوتبال دوستان و تماشاگران قمی به انجام رسید که با پیروزی تیم‌های فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم، گسترش مرکزی و مقاومت تهران همراه بود ولی صدر جدول را نمایندگان قم و تهران در اختیار گرفتند.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های انجام شده بین دو تیم گسترش مرکزی و صنعت ذوب تهران برگزار شد که دو تیم با توجه به شکست مقابل حریفان خود در روز نخست بازی‌ها، جدال نزدیک و نفس گیری داشتند که در نهایت برتری دو بر یک برای تیم گسترش مرکزی رقم خورد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم فوتبال نوجوانان گسترش مرکزی در روز نخست بازی‌ها در دیداری کاملا یک طرفه برابر همشهری خود تیم آبی پوشان مرکزی تن به شکست هفت بر صفر داده بود و با پیروزی در روز دوم به سه امتیاز شیرین دست یافت و تیم صنعت ذوب تهران را به قعر جدول رده بندی فرستاد.

بدین ترتیب در پایان روز دوم برگزاری دیدارهای گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در شهر مقدس قم، تیم مقاومت تهران با شش امتیاز و تفاضل گل به اضافه 16 در صدر ایستاد.

در این رده بندی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم با کسب شش امتیاز و تفاضل گل به اضافه هشت در رده دوم جدول گروه ششم جای گرفت و تیم فوتبال آبی پوشان مرکزی با کسب سه امتیاز و تفاضل گل به اضافه شش در رده سوم ایستاد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول