اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال قهرمانی امیدهای کشور

قم در جدالی نزدیک مغلوب البرز شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال امید قم در دومین بازی خود در والیبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور موفق به شکست امید البرز نشد و بازی تعیین‌کننده صدرنشین را با شکست به پایان رساند.

قم در جدالی نزدیک مغلوب البرز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دومین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی امید والیبال باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن در قم امید البرز از سد میزبان خود گذشت.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال امید قم و امید البرز در روز دوم از بازی‌های قهرمانی امید والیبال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز در دیداری از گروه پنجم مقدماتی در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه حیدریان قم با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال امید البرز بود تا نماینده قم به نخستین شکست خود تن دهد.

در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن کشیده شدن بازی به گیم پنجم نیز بود اما در نهایت امید البرز موفق شد میزبان خود را با حساب 3 بر 2 شکست دهد.

این دیدار دومین مسابقه تیم والیبال امید قم در فصل جدید مسابقات قهرمانی امید والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در سه گیم یعنی گیم‌های اول، سوم و پنجم، دو امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را از دست دادند.

در این مسابقه ابتدا این تیم مهمان یعنی امید البرز بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد میزبان خود تیم والیبال امید قم را شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.

با این حال گیم دوم این دیدار حکایت از برد امید قم داشت و با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند اما در نهایت این تیم والیبال قم بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار پیروز میدان شود و اینگونه امید قم یک گیم از حریف خود بگیرد.

در گیم سوم باز هم این تیم والیبال امید البرز بود که نسبت به قم بازی بسیار بهتری ارائه کرد و از برخی اشتباهات در زدن سرویس و همچنین ضعف در دریافت‌ها در این گیم بهتر بهره برد تا تیم امید قم این گیم را به تیم امید البرز واگذار کرده و شاگردان بهنام محمودی این گیم را به سود خود خاتمه دهند.

در گیم چهارم نیز کار با حساسیت بالایی پیگیری شد و این تیم والیبال امید قم بود که با استفاده از اشتباهات تیم والیبال البرز در بازی ماراتن گونه موفق شد حریف را شکست داده و بازی 2 بر 2 مساوی شود تا اینکه در گیم پنجم مهمان صاحب برتری شد و در مجموع این مسابقه 3 بر 2 به سود البرز پایان یافت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول