اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

جدال اندیشه‌های ویسی و مدیروستا در مصاف صبا و شهرداری

خبرگزاری فارس: آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جدال تفکرات ویسی و مدیروستا بر روی نیمکت صبای قم و شهرداری تبریز است.

جدال اندیشه‌های ویسی و مدیروستا در مصاف صبا و شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یازدهمین هفته از دور برگشت دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر فردا با برگزاری آخرین بازی بین صبای قم و شهرداری تبریز به پایان می‌رسد؛ دیداری که هم چهره یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول را مشخص می‌کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال جدال صبا و شهرداری تبریز در بازی پرالتهاب هفته بیست و هشتم لیگ یازدهم از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه، دهم فروردین ماه به قضاوت محمود رفیعی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود تا بدین ترتیب شش هفته از لیگ یازدهم باقی بماند.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم پس از تحمل باخت برابر ذوب‌آهن و فولاد خوزستان در سه هفته گذشته لیگ یازدهم، در چهاردهمین بازی خارج از خانه در میهمانی تیم رده هفدهم جدول لیگ برتر به دنبال تلافی این ناکامی‌ها هستند.

مصاف صبای قم و شهرداری تبریز در حالی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود که تیم صبای قم از بازی رفت با حریف تبریزی، برتری سه بر یک را در کارنامه دارد و این در حالی است که در آن مسابقه تقابل اندیشه‌های ویسی و مربی پیشین شهرداری یعنی میودراگ یسیچ، سه امتیاز را برای صبای قم به دنبال داشت.

در مصاف حساس صبای قم و شهرداری تبریز، شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم در یکی از بازی‌های مهم بیرون از خانه خود به دنبال کسب پیروزی و از یاد بردن دو شکست ناباورانه در سه هفته گذشته هستند اما در سوی دیگر میدان شاگردان علی‌اصغر مدیرروستا که از زمان روی کار آمدن این مربی هرگز در خانه پیروز نشده‌اند به دنبال اعاده حیثیت هستند.

تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز در شرایطی در بازی بیست و هشتم خود از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر یکدیگر به میدان می‌روند که تیم صبای قم در هفته بیست و سوم فصل گذشته لیگ برتر در دیداری که در تبریز برگزار شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم شهرداری تبریز گذشت.

در این مصاف در یک سوی میدان تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه حریف به دنبال قطع نوار ناکامی‌های خود در لیگ و کاهش اختلاف امتیازی خود با تیم‌های بالاتر جدول رده‌بندی است و در سوی دیگر تیم صبای قم یکی از تیم‌های بالای جدول لیگ یازدهم فوتبال کشور است که با انگیزه شکست شهرداری تبریز و حضور مجدد در بین مربع مدعیان به میدان حساس تبریز قدم می‌گذارد.

شهرداری تبریز در دیدار رفت که در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم که میهمان صبای قم بود، ابتدا با گل‌ شهرام گودرزی از صبای قم پیش افتاد اما سه گل صبای قم در نیمه دوم بازی سبب شد تا این دیدار با برتری سه بر یک صبای قم به پایان برسد.

صبای قم در حال حاضر با 42 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است ولی تیم فوتبال شهرداری تبریز با 27 امتیاز تیم رده هفدهم جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول