اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور

جدال جهش ترابری قم در بازی مرگ و زندگی

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در جدالی حساس که برای این تیم حکم بقا در لیگ برتر و یا سقوط به لیگ دسته اول بسکتبال کشور را دارد، امروز از همیاری زنجان پذیرایی می‌کند.

جدال جهش ترابری قم در بازی مرگ و زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای دور نخست از مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز در جدال چهار تیم پایین جدولی برای تعیین دو تیم سقوط کننده به مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود.

در حالی که چهار تیم حاضر در انتهای جدول رده‌بندی مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال درگیر جدال پلی‌آف ته جدولی‌ها هستند، از ساعت 16 امروز و به صورت همزمان دو مسابقه در شهرهای قم و شیراز برگزار می‌شود.

در شهر مقدس قم و در دیداری که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد، تیم بسکتبال جهش ترابری قم در خانه از تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان پذیرایی می‌کند تا شاید بتواند موقعیت خود در لیگ برتر را حفظ کند.

دیدار برگشت تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان در حالی امروز در قم برگزار می‌شود که دیدار رفت دو تیم هفته گذشته در سالن شهید بهشتی زنجان برگزار شد و با برتری 67 بر 60 به سود میزبان به پایان رسید.

مسابقه امروز حساسیت‌های بسیار زیادی دارد چرا که تیم بسکتبال جهش ترابری قم در تلاش برای جبران شکست بازی رفت و حفظ سهمیه قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، باید دیدار برگشت را با پیروزی پشت سر بگذارد تا کار به بازی سوم کشیده شود.

حکایت برگزاری مسابقات مرحله پلی‌آف در رشته بسکتبال نیز در نوع خود جالب و قابل توجه است زیرا در صورتی که تیم بسکتبال جهش ترابری قم بتواند با اختلاف بیش از هفت امتیاز میهمان خود تیم همیاری شهرداری زنجان را شکست بدهد، بازی سوم در قم برگزار می‌شود.

همچنین در صورتی که دیدار برگشت دو تیم جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان در سالن شهید حیدریان قم با برتری کمتر از هفت امتیاز به سود تیم نماینده قم به پایان برسد، بازی سوم دو تیم در سالن شهید بهشتی زنجان به انجام خواهد رسید.

از سوی دیگر اگر تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان بتواند دیدار امروز در قم را به سود خود به پایان برساند، این تیم بسکتبال جهش ترابری قم است که بعد از دو سال حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به لیگ دسته اول سقوط می‌کند.

دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان در مرحله برگشت پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را امیرحسین صفرزاده به عنوان سر داور، رضا جوادی به عنوان داور اول، رسول داوری به عنوان داور دوم قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول