اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

جدال عطایی و پیمان اکبری در سومین دیدار کاله و پیکان

خبرگزاری فارس: در سومین دیدار کاله و پیکان مرحله نیمه‌نهایی، تکلیف دومین فینالیست لیگ برتر والیبال مشخص می‌شود.

جدال عطایی و پیمان اکبری در سومین دیدار کاله و پیکان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در سومین دیدار حساس و نزدیک مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 17 فردا یک‌شنبه والیبالیست‌های باتجربه کاله مازندران در خانه میزبان پیکان تهران هستند تا تکلیف دومین تیم فینالیست لیگ برتر والیبال در آمل مشخص شود.

بار دیگر تقابل این دو تیم پرمهره و کهکشانی کشورمان که این بار جدال‌شان برای حضور برای قهرمانی لیگ برتر است در نوع خود جالب، تماشایی و کم‌نظیر خواهد بود.

دومین دیدار مرحله پلی‌اف را خودروسازان در تهران برگزار کردند که کاله مازندران توانست در خانه والیبال شکست بازی رفت این دوره از رقابت‌ها را جبران کند و با پیروزی سه بر یک کار را به بازی سوم در آمل بکشاند.

پیش‌بینی می‌شود برای این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز حضور پرشور تماشاگران آملی را برای تشویق تیم محبوب شهرشان را شاهد باشیم که احتمال می‌رود بیش از 2 هزار و 500 والیبال دوست آملی بتوانند این دیدار را از نزدیک در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) تماشا کنند.

باید منتظر بود و مشاهده کرد که آیا فینال سنتی سال‌های گذشته خودروسازان لیگ برتر امسال نیز همچنان بین تیم‌های پیکان و سایپا تکرار می‌شود یا اینکه کاله مازندران تیم شگفتی‌ساز سال‌های قبل لیگ برتر این بار نیز شگفتی دیگری خلق خواهد کرده و یک پای فینال خواهد بود.

اگر کاله مازندران که لیاقت حضور در فینال را دارد به مرحله نهایی صعود کند یک رکوردی را بر جا خواهد گذاشت زیرا این تیم تنها دو مقام سومی در دوسال گذشته توانست کسب کند و تاکنون در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال نیز حضور نداشته است.

برای این دیدار سرنوشت‌ساز از سوی فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برتر محمدحسین شفقی دارو بین‌المللی کشورمان به عنوان داور اول انتخاب شده و علیرضا قریب به عنوان داور دوم، شفقی را در امر قضاوت این بازی حساس همراهی می‌کند.

سعید درخشنده عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال FIVB و دبیرکل فدراسیون والیبال نیز به عنوان ناظر دیدار فردا در آمل خواهد بود که به علت حساسیت این تقابل منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ به عنوان ناظر ویژه آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی را نظارت می‌کند.

سایپا البرز توانست با پیروزی در دو دیدار مقابل شهرداری ارومیه نخستین تیم صعود کننده به مرحله نهایی و فینال لیگ برتر لقب گیرد.

در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربی‌گری آن را بهروز عطایی برعهده دارد، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر، عبدالرضا علیزاده و وحید سیدعباسی جای خواهند داشت.

در ترکیب احتمالی خودروسازان پیکان که سرمربیگری آن را پیمان اکبری به همراه اسلو بودان پرایگ جلیچ ملقب به چودا مربی تمرین‌دهنده برعهده دارد حسام بخششی، پیمان پزشکی، داود مقبلی، محسن عندلیب، فلیپ سیز بارکا دریافت کننده ملی‌پوش فرانسوی، داود مقبلی، جوردی جنیس باربرا پاسور ملی‌پوش اسپانیایی، مجتبی میرزاخانپور، آرش کشاورزی و رضا صفایی قرار داشتند.

به گزارش فارس، در مرحله حذفی لیگ برتر والیبال نیز هر تیم در خانه خود یک بازی را انجام داده و در صورت تساوی کار به بازی سوم کشیده می‌شود تا تکلیف تیم صعود کننده به جمع فینالیست‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول