اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان در اصفهان برگزار می‌شود

جدال رقبای ایرانی در آسیا

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان در هشتمین حضور آسیایی خود برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا، باید از سد استقلالی بگذرد که در کورس قهرمانی لیگ یازدهم این تیم را پشت سر گذاشته است.

جدال رقبای ایرانی در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا ورزشگاه فولادشهر میزبان دیدار مهمی است در آن دو تیم مدعی ایرانی رودروی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

این دیدار به تعبیری سوپرجام ایرانی‌ها نیز نام‌گذاری می‌شود زیرا سپاهان برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده و تیم استقلال نیز عنوان قهرمانی جام حذفی را بدست آورده است.

شاگردان زلاتکو کرانچار در این دیدار حکم میزبان را دارند، با معضل 9 بازیکن یک اخطاره مواجه هستند، اما در بازی فردا محرومی ندارند و تنها حسن اشجاری نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

اما تیم استقلال که بازنده کورس قهرمانی با سپاهان و تراکتور بود، در این دیدار به دنبال جبران مافات است تا شاید با صعود به مرحله بعد، ناکامی در لیگ را جبران کند و انتقام قهرمانی سپاهان را از این تیم بگیرد.

سپاهان با مربیگری زلاتکو کرانچار در بهترین شرایط روحی و روانی به سر می‌برد و قهرمانی در لیگ نیز نیروی انگیزشی زیادی را به این تیم تزریق کرده است که می‌تواند برگ برنده آن‌ها در این بازی باشد.

طلایی‌پوشان تاکنون سه بار به مرحله پلی‌آف راه یافته‌اند که یک بار تا فینال آسیا پیش رفته و قهرمانی قاره کهن را کسب کرده‌اند اما در دوره گذشته این مسابقات، با وجودی که از پلی‌آف صعود کردند، اما به دلیل یک اشتباه آماتوری از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

با توجه به اینکه تیم‌ها در این مرحله تنها یک بازی انجام می‌دهند و با توجه به اینکه سپاهان در مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین صعود کرده است در این دیدار میزبان است.

این برای دومین بار است که دو تیم ایرانی در این مرحله به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول