اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد

جدال تیم‌های مازندرانی در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان جام سرداران و شهدای مازندران این هفته با انجام شش بازی صورت می‌گیرد.

جدال تیم‌های مازندرانی در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال

جمشید پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات هفته دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های مازندران روز چهارشنبه 27 اردیبهشت از ساعت 17 برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: استقلال طبقده در میاندرود میزبان طبرستان ساری و تیم پدیده شمال ساری نیز در بهشهر مهمان گرجی جوان این شهر است.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: نکا سفال در این هفته میزبان مقاومت جویبار و دنیای کمپرس مازندران نیز مهمان شهدای شورکا در جویبار است.

پازوکی در ادامه از میزبانی تیم بسیج لمراسک مقابل شهدای الله‌مرز خبر داد و افزود: در آخرین بازی این هفته نیز تیم آزمایش قائمشهر میزبان اورامان حسین‌آباد است.

وی اذعان داشت: در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان در فصل جدید تیم‌ها یک بازی انجام دادند که تاکنون پدیده شمال ساری در مکان اول جای دارد و تیم‌های شهدای شورکا جویبار و دنیای کمپرس مازندران نیز دوم و سوم هستند.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان اذعان داشت: تیم‌های میزبان باید برای مقدمات اولیه از قبیل آمبولانس، برانکارد، نیروی انتظامی، پزشک یار و داور چهارم اقدام کنند که در صورت آماده نبودن این اقدامات طبق اساسنامه نتیجه بازی سه بر صفر به نفع تیم مهمان اعلام خواهد شد.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول