اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

مستمندان واجد‌الشرایط کنگان صاحب خانه می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: مستمندان واجد‌الشرایط کنگان صاحب خانه می‌شوند.

مستمندان واجد‌الشرایط کنگان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست با مسئول بنیاد مسکن استان بوشهر در کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم با احداث واحدهای مسکونی مهر نقش مهم و ارزشمندی در تامین مسکن برای افراد مستمند و مستضعف داشته و در سال‌های گذشته شاهد احداث واحدهای مختلف مسکونی در کشور هستیم.

وی افزود: تسریع در احداث واحدهای مسکونی مهر امری لازم است و امیدوار هستیم با رفع موانع موجود شاهد بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان باشیم.

فرماندار کنگان با بیان اینکه مستمندان واجد‌الشرایط کنگان صاحب خانه می‌شوند خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای این امر مهم انجام شده و امیدوار هستیم به زودی این امر محقق شود.

یزدانشناس تصریح کرد: افراد بی‌بضاعت و مستمندان که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، بر اساس این طرح صاحب خانه خواهند شد. 

وی در ادامه با اشاره به روند کند احداث مسکن مهر کنگان، بر لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی در این راستا تاکید و خواستار حل مشکلات پروژه شد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: بیش از 300 واحد مسکن مهر کنگان در دست ساخت است که 72 واحد تا پایان فروردین ماه 91 به متقاضیان تحویل و مابقی واحدها تا شهریور ماه 91 به اتمام خواهد رسید و تحویل متقاضیان می‌شود.

یزدان‌شناس بیان کرد: تعداد 20 واحد باقی مانده از مسکن مهر به افراد تحت پوشش کمیته امداد، 20 واحد نیز به افراد تحت پوشش بهزیستی و چهار واحد آن به افراد واجد شرایط بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: باید از تمام ظرفیت موجود برای توسعه شهرستان بهره ببریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول