اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف با 26 تیم مدعی صورت می‌گیرد

جدال والیبالیست‌های جانباز قم در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

جدال والیبالیست‌های جانباز قم در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی جانبازان و معلولین با حضور 27 تیم از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

این در حالی است که زمان پیش‌بینی شده از سوی انجمن والیبال نشسته این فدراسیون برای آغاز این دوره از رقابت‌ها روز نهم تیرماه است و تیم مردان والیبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین استان قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها خواهد بود.

در واقع این بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته جانبازان و معلولین محسوب می‌شود که از نهم تیرماه به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این رقابت‌ها در سال‌های اخیر برگزار نشده بود و سطح فنی تیم‌ها نیز با توجه به حضور در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول والیبال نشسته جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور بهبود پیدا کرده است، تیم‌های مدعی زیادی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور شد و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد امسال یکی از مدعیان به شمار می‌رود.

این در حالی است که تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات در چهار گروه دسته اول، دسته دوم، دسته سوم و زیر گروه رتبه‌‌بندی می‌شوند و از سال آینده مسابقات بر اساس این رتبه‌‌بندی به صورت دسته‌ای برگزار خواهد شد.

این در حالی است که برخلاف پیش‌بینی حضور ملی‌پوشان والیبال نشسته در رقابت‌های قهرمانی کشور، به منظور جلوگیری از آسیب‌دیدگی و نیز به دلیل حضور در دوران بدنسازی، 15 ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی در این رقابت‌ها حضور نخواهند یافت.

از سوی دیگر پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی توسط سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به شکلی دقیق زیر ذره‌بین قرار دارد تا از بین چهره‌های شاخص حاضر در تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها، گزینش استعدادهای برتر برای دعوت به تیم ملی صورت بگیرد.

بر همین اساس از والیبالیست‌های شاخص و برتر حاضر در این دوره از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جانبازان و معلولین کشور در مشهد مقدس که برای حضور در تمرینات تیم ملی مناسب تشخیص داده شوند، دعوت به عمل می‌آید.

طبق برنامه پیش‌بینی شده از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان و انجمن والیبال نشسته این فدراسیون، بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال نشسته از نهم تا چهاردهم تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول