اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

دوره آموزش نظام جدید پایه‌های دوم و ششم ابتدای در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: دوره آموزش نظام جدید آموزشی ویژه معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی به منظور آشنایی معلمان پایه‌های دوم و ششم با کتاب‌های جدید برگزار می‌شود.

دوره آموزش نظام جدید پایه‌های دوم و ششم ابتدای در گناباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزش نظام جدید آموزشی ویژه معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی که در محل مرکز آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش گناباد برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش، این دوره‌ها برای آشنایی معلمان پایه‌های دوم و ششم با کتاب‌های جدید برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گناباد افزود: این دوره‌ها به مدت 108 ساعت برای پایه‌های دوم و 180 ساعت برای پایه ششم ویژه دروس علوم تجربی، ریاضی، دینی و قرآن، فارسی و هنر و تربیت‌بدنی است همچنین روش تدریس کار و فناوری و تفکر و پژوهش ویژه پایه‌های ششم انجام خواهد شد.

خاکستانی افزود: دوره آموزش نظام جدید آموزشی ویژه معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی از 10 تیرماه 91 آغاز شده است که تا آذر ماه 91 و در دو مرحله برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش گناباد تصریح کرد: شرکت معلمان پایه‌های دوم و ششم مدارس دولتی و غیر دولتی در دوره‌ها الزامی است.

خاکستانی در ارتباط با معلمان چند پایه نیز گفت:  معلمان چند پایه با اولویت شرکت در دوره آموزشی پایه ششم می‌توانند در هر دو دوره شرکت کنند.

خاکستانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تاکنون جلسات و کارگاه‌های تخصصی در این زمینه برگزارشده است و از اول مهرماه آمادگی لازم داریم تا این طرح در سطح شهرستان اجرا کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول