اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

هماهنگی در کارها سبب حل مشکلات آموزش و پرورش می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: همدلی، هماهنگی بین اجزای آموزش و پرورش سبب حل مشکلات احتمالی در زمینه آموزش و پرورش می‌شود.

هماهنگی در کارها سبب حل مشکلات آموزش و پرورش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرشته حشمتیان پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: اقدامات آموزش و پرورش امروز شبیه یک چشمه جوشان است که در رأس آن یک معلم موفق با تجربه سال‌ها مدیریت و تراوش فکری خاص که به دنبال تحول در آموزش و پرورش است، قرار دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سرعت، دقت و پیگیری، سه ضلع موفقیت در هر کاری است، بیان کرد: استان سیستان‌وبلوچستان در راستای اهداف مقام عالی وزارت و سند تحول بنیادین پیشقدم است.

حشمتیان با اشاره به رضایتمندی مقام معظم رهبری از محتوای سند تحول بنیادین و اصرار بر اجرای دقیق آن بیان داشت: همدلی، همراهی و هماهنگی همه اجزای آموزش و پرورش می‌توانند با برنامه‌ریزی و تلاشی دوچندان از تابستان به عنوان فرصتی طلایی برای آغاز سال تحصیلی جدید استفاده و مشکلات احتمالی را حل کنند تا سالی موفق و بدون دغدغه برای قشر عظیم دانش‌آموزان و معلمان باشد.

وی ادامه داد: قدم برداشتن در راستای نظام تعلیم و تربیت یک افتخار است و برای تمام کسانی که در این راه تلاش می‌کنند یک تکلیف است و فرد مکلف، مسئول در برابر خداوند است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه از روند اجرایی طرح 6.3.3 گزارشی مختصر بیان کرد و گفت: تعدادی از منتخبان معلمان و مدرسان مراکز تربیت معلم استان برای یک دوره مدرسی عازم تهران شده‌اند تا در بازگشت بتوانند معلمان پایه ششم ابتدایی استان را آموزش دهند.

غلامرضا محمدقاسمی به منظور سازماندهی نیروی انسانی در مدارس، 15 تیرماه را زمان اعلام نقل و انتقالات داخل استان اعلام کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول