اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

نخبگان قرآنی جذب آموزش و پرورش می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نخبگان قرآنی جذب آموزش و پرورش شده‌ و در مدارس تخصصی قرآنی به کار گرفته می‌شوند.

نخبگان قرآنی جذب آموزش و پرورش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، ابراهیم شیخ‌بهایی در عصر امروز آیین اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اظهار داشت: آموزش و پرورش هم‌اکنون در طلایی‌ترین دوران خود به سر می‌برد و در آستانه تحول عظیمی قرار گرفته است.

وی افزود: با استناد به متن سند تحول بنیادین رویکرد تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش استان رویکردی قرآنی است و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم تا به طور کامل محقق شود.

شیخ‌بهایی تصریح کرد: بر اساس طرحی که از سوی وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است نخبگان قرآنی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان حفظ کل قرآن و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری قرائت قرآن را از جمله شرایط جذب این نخبگان ذکر کرد و افزود: تاکنون تعدادی از این نخبگان جذب آموزش و پرورش شده‌اند تا در مدارس تخصصی قرآنی به کار گرفته شوند.

وی در ارتباط با مدارس تخصصی قرآنی گفت: در برنامه هفتگی این مدارس دو تا شش ساعت به صورت فوق برنامه به مجموعه درسی فعلی این مدارس اضافه می‌شود و در پایان هر دوره علاوه بر مدرک تحصیلی به دانش‌آموزان مدرک قرآنی اعطا می‌شود و دانش‌آموز در پایان تحصیلات در آموزش و پرورش دیپلم قرآنی نیز اخذ می‌گیرد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول