اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسائل تربیتی در آموزش و پرورش باید بر اساس موازین دینی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسائل تربیتی در آموزش و پرورش باید بر اساس موازین دینی باشد.

مسائل تربیتی در آموزش و پرورش باید بر اساس موازین دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 شهرستان ساری با تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی اظهار داشت: باید با تربیت نیروهای متدین میراث‌دار و ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب اسلامی باشیم تا بتوانیم ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.

وی با اعلام اینکه مواضع و خط و مشی انقلاب اسلامی که همان حفاظت از دین اسلام است، یادآور شد: همه مسئولان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و برای حفظ و حراست انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم و روحیه دین با روی را در مردم تقویت کنیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به جایگاه حساس آموزش و پرورش در کشور یادآور شد: مسئولان آموزشی باید تلاش کنند تا خروجی این ارگان مهم منجر به تربیت انسان‌های متعهد و مومن باشد.

وی ادامه داد: زمینه‌ای در آموزش و پرورش ایجاد شود تا ارزش‌های مکتبی و دین احیا شود که با احیای مکاتب دینی انسان‌های مومن، معتقد، مکتبی، ولایی و خدمتگزار وارد جامعه می‌شوند.

طبرسی یادآور شد: حاصل خروج نیروهای مکتبی در کشور تربیت افراد شایسته برای ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به موضوع پرورش مطابق با آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مسائل تربیتی در آموزش و پرورش باید بر اساس موازین دینی باشد.

در ادامه سید عباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری رئیس شورای آموزش و پروش مرکز استان مازندران با اشاره به برگزاری منظم جلسه شورای آموزش و پرورش در مرکز استان مازندران گفت: فضای آموزشی در مرکز استان مازندران از رشد علمی بسیار مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول