اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

تصمیمات شورای آموزش و پرورش کاربردی و راهگشا است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک دیدگاه‌ها، نظرات و تصمیمات اعضای شورای آموزش و پرورش را در برطرف کردن مشکلات این اداره کاربردی و راهگشا بیان کرد.

تصمیمات شورای آموزش و پرورش کاربردی و راهگشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی بعد از ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: در طرح هجرت 3 آموزش و پرورش و سپاه شهرستان و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین مشارکت دارند که اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس مصالح، سپاه نیروهای بسیجی و آموزش و پرورش عرصه‌ها را تعیین می‌کنند که د‌ر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی افزود: در مناطق روستایی سعی کرده‌ایم از دانش‌آموزان در عرصه‌های روستای خود استفاده کنیم.

این مسئول بر مساعدت شهرداری آبیک در اختصاص یک سانس ورزش برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: اگر هفته‌ای یک بار هم این امر تحقق یابد در تقویت روحیه و نشاط دانش آموزان تأثیر‌گذار است.

مدیر آموزش و پرورش آبیک از انصراف 9 مدرسه از هیئت‌امنایی بودن خبر داد و گفت: اگر مدیران سه مدرسه هیئت‌امنایی دیگر که برای ادامه فعالیت اعلام آمادگی کردند با علم به این که سرانه ندارند و ممکن است سرانه از سوی اداره کل آموزش و پرورش به آنان تعلق یابد و یا تعلق نیابد و همچنین می‌توانند تا اول مهرماه نسبت به هوشمندسازی مدارس اقدام کنند، می‌توانند با همکاری اولیای دانش‌آموزان به فعالیت خود ادامه دهند، د‌ر غیر این صورت باید منحل شوند.

نوروزی بیان کرد: اگر مدیران سه مدرسه هیئت‌امنایی می‌توانند با سنجش همه مسائل مشکلات را قبول کنند اداره آموزش و پرورش حرفی ندارد، چرا که با تحقق این امر می‌توانند به طور الگویی اداره شوند و با شهریه اندک خدمات شایانی را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

وی یادآور شد: با وجود اینکه تمام مشکلات ارتباط اینترنتی و اینترانتی در زمینه ثبت‌نام مقطع ابتدایی و سال اولی‌ها با همکاری مدیران ثبت‌نام درصد قابل توجهی از دانش‌آموزان این مقطع انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: تا آخر تیرماه ثبت‌نام از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه نیز صورت خواهد گرفت و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مردادماه مشکل فضای آموزشی و نیروی انسانی برا‌ی اجری نظام 3-‌3-6 برطرف می‌شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول