اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر:

سازندگی در حوزه‌های مختلف بدون خلاقیت بسیجی محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: بسیج سازندگی در حوزه‌های بسیار زیادی کار سازندگی انجام می‌دهد و این حرکت بزرگ بدون خلاقیت بسیجی محقق نخواهد شد.

سازندگی در حوزه‌های مختلف بدون خلاقیت بسیجی محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، محمد ملکی بعدازظهر امروز در جمع اعضای شرکت‌کننده در اردوهای هجرت اظهار کرد: مأموریت بسیج سازندگی به دو بخش پر کردن اوقات فراعت جوانان و سازندگی تقسیم می‌شود که البته بیشترین تمرکز خود را بر غنی‌سازی اوقات فراغت و سازندگی معنوی و روحی جوانان قرار داده است.

وی تصریح کرد: نباید غنی‌سازی اوقات فراغت را به معنی پرکردن وقت اضافی جوانان و نوجوانان دانست بلکه شکوفایی استعداد‌ها و نوآوری‌ها، کسب مهارت و زمینه‌سازی برای زندگی موفق در آینده باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در عین حالیکه توانسته موجبات غنای پوشش اوقات فراغت جوانان را در ابعاد فردی و گروهی فراهم کند، به میزان قابل توجهی در خدمت‌رسانی، اشتغالزایی، بازسازی، بهسازی، عمران و آبادانی مناطق محروم کشور به خصوص در عرصه‌های آموزش و پرورش، کشاورزی و منابع طبیعی، فعالیت‌های فنی‌وحرفه‌ای مؤثر واقع شده است.

وی اظهار کرد: اجرای اردوهای طرح هجرت علاوه بر محرومیت‌زدایی مناطق دورافتاده، خودسازی جوانان و دانشجویان را نیز به دنبال دارد که با خدمت به مردم و کسب تجربه در ساخت آینده کشور و جامعه سهیم خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با استفاده از برنامه‌های فرهنگی آموزشی و خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه از اولویت‌های طرح‌های هجرت است.

وی گفت: فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر با بیان اینکه می‌توان اجرای برخی پروژه‌‌های عمرانی استان را به بسیج سازندگی سپرد، اظهار کرد: بسیج سازندگی توان اجرای پروژه‌هایی که در مناطق کمتر توسعه‌یافته و اولویت‌دار قرار گرفته است را دارد.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی در حوزه‌های بسیار زیادی کار سازندگی انجام می‌دهد و این حرکت بزرگ بدون خلاقیت بسیجی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول