اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

دانش‎آموزان بسیجی با مباحث تخصصی بسیج آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: دانش‎آموزان بسیجی چهارمحال و بختیاری با شرکت در طرح آموزشی ولایت با مباحث تخصصی بسیج و برنامه‏های شجره طیبه صالحین آشنا می‌شوند.

دانش‎آموزان بسیجی با مباحث تخصصی بسیج آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح ولایت در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی شهرکرد، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان کشور با الگو قرار دادن شهدا و بزرگان دینی و علمی کشور می‌توانند مسیر رشد و پیشرفت را سریع‌تر طی کنند.

علی مرادی افزود: جوانان سرمایه‌های کشور هستند که می‌توانند موجب عزت و افتخار کشور در جهان شوند پس باید قدر خود را بدانند و با گام نهادن در مسیر قرآن و عترت این مهم را محقق سازند.

مرادی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح ولایت در استان، خاطرنشان کرد: معرفت‌افزایی و ارتقاء بصیرت جوانان و نوجوانان از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری افزود: بسیجیان شرکت‌کننده در دوره از دبیران حلقه‌های صالحین و جانشین واحدهای مقاومت سراسر استان هستند که در این دوره آموزشی با مباحث تخصصی بسیج و برنامه‏های شجره طیبه صالحین آشنا می‌شوند.

مرادی به فوق برنامه‌های این طرح آموزشی اشاره کرد و گفت: شبی با شهدا همزمان با روز دوشنبه 12 تیرماه رأس ساعت 18:30 در تپه نورالشهدای شهرکرد برای این شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: جنگ شادی به مناسبت اعیاد نیمه ‌شعبان، اردوی زیارتی‌ سیاحتی، کلاس‌های بصیرت‌افزایی و معنویت‌بخشی از دیگر برنامه‎های پیش‌بینی شده برای شرکت‌کنندگان در طرح ولایت است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نظیر این دوره آموزشی برای 200 نفر از خواهران دانش‌آموز بسیجی از 17 تا 22 تیرماه در دبیرستان نمونه پژوهش شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول